كريزي مان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كريزي مان

منتديات كريزي مان

الرئيسيةالبوابةعضو غير مسجلأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟

سكابونس
smsm9303534
zinab
totos_25
LOLO_QUEEN
دنيا الاحزان
special man
butterflay
saramusic
مجدى
kareeem
miroooo
اسامة المغازى
همس الدموع
كرمالك
saso
ضى القمر
طايش
لى لى
23 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
zinab
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
zinab

انثى
مزاجي : سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 _38
علم الدوله : سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Female31

سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟   سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يونيو 25, 2008 10:34 pm

انا هقول رأيى بكل صراحة انا شايفة انه من الغلط ان البنت تكلم ولد على النت او غيره لان عاداتنا كشرقين ترفض ده رفض تام و اسمحيلى انا متعصبة شوية لعلداتنا كعرب انا شايفة ان الشات غلط او اى حاجة تانى احنا زى ما هو فى المنتدى احنا نساعد بعض فى زيادة معلوماتنا العامة شباب و بنات و ده طبعا فى حدود العادات و التقاليد و ده بصراحة اللى عجابنى فى المنتدى اننا نساعد بعض فى حدود الاحترام
اما بخصوص رقم التليفون فده يبقى اكبر غلطة ممكن تعملها البنت لانها مهما كان متعرفش الشاب ده و متعرفش عنه حاجه غير الكلام اللى بيقوله و دايما الكلام بيبقى متزوق
انا اسفة انى طولت عليكم شكر على الموضوع يا لى لى و دى جراة منك بس انا بشكر عليها تقبلى مرورى
smsm9303534
عضو جديد
عضو جديد
smsm9303534

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟   سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 12:21 pm

العزيزه لى لى البنات على طول بتقول ان الولد هو اللى بيختار البنت او الولد هل يرتبط بالبنت اللى كلمته على النت ووثقت فيه وادته رقمها
اولا وهذا راى شخصى الولد مننا لما يجى يتجوز ميعرفش هيتجوز مين الا حتى لو كان بيحب بنت معينه ميعرفش هيتجوزها ولا لا الموضوع كله نصيب ومكتوب
ثانيا لازم علشان تدى رقمك لآى حد حتى لو كنتى بتحبيه لازم تتعرفى عليه تشوفيه وتشوفى تصرفاته وتوزنى الآمور وتحسبيها يعنى ربنا مديكى العقل ليه
فى سوال فى نطاق الموضوع
دلوقتى لو انا مرتبط ببنت هل من حقى انى ابوسها ( اسف ) او من حقى اكلمها باليل بالتليفون بالساعات او من حقى امسك ايدها اريد معرفة اراء الاصدقاء فى هذا الموضوع علشان الحب اللى احنا بنشوفه فى المترو ولا فى الحدائق العامه مينفعش
سكابونس
عضو زهبي
عضو زهبي
سكابونس

انثى
العمل/الترفيه : انى اشوف اصحابى ونعد مع بعض
المزاج : بقى روقان
مزاجي : سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 _54

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟   سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 10:28 am

موضوعك جميل وكلنا بقينا نتعرض له كتير انا اولا قبل ما ابدا اى حولر ع النت بيبقى الشرط ان احنا نكون اصحاب بس لانى مش معترفة بحب النت ثانيا اما بيطلب رقم تليفونى طبعا مش باوافق لانك بتكلميه فى التليفون خلاص زى المرتبطة بيه وانا بارفض لانى هنا فى البيت محترماهم جدا واحنا متفقين انى ممكن اعد ع النت لكن من غير كام او مايك او ارقام تليفون تقبلى مرورى ورايى المتواضع
eelsmahy
عضو فضي
عضو فضي
eelsmahy

ذكر
العمل/الترفيه : النت
المزاج : رومانسى
مزاجي : سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 2610

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟   سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 6:04 pm

هو لو عليا انا عندة 100 خط بس الناس اللى بثق فيهم زى اصحابى وكدة هما اللى عارفين النمرة الخاصة بيا
وموضوع جميل
وكما قال الشاعر اللى انا نعرفوش
اقلب القدره على فومها تقع البنت منها
وياداخل بين البصله وقشرتها حط قطرة علشان هادمع من ريحتها
what اللى ميعرفش يقول
وبكره ترجع ريما من عند خلتها فى مارينا
ونام وارتاح وكل عسل نحل التمساح
محمدشراب
عضو جديد
عضو جديد
محمدشراب

ذكر
المزاج : الرسم
مزاجي : سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Qatary25

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟   سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 25, 2008 7:18 pm

ميرسى جدا على الموضوع الجميل ده اولا التعارف من على النت بين البنت والولد كتير جدا وانا اعرف بنات كتير بس بس زى اخواتى وعمرى ما بصيت لوحده على انها مش محترمه ولا حاجهمن دى لان عمرى مافى اخت هتكون مش محترمه مع والعكس اما التعرف والحب والزوج عادى جدا النت وسيله من وسائل التعارف ولا يقلل من شانها ابد
hatmshaban
عضو مميز
عضو مميز
hatmshaban

ذكر
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الهدوء
مزاجي : سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Qatary35

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟   سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 6:29 pm

هاي اصدقائي انا سوكا عجبني السؤال فكرت اجاوب عليه اكيد لو صديئي ده بيستاهل الرقم انا حدهولو عشان هو حيكون صديقي الانتيم و بحب يبق الاتصال بنا على طول.اما بالنسبه للحبيب انا من النوع الي مش مؤمن بالحب عالنت... النت ككل بالنسبالي صديق مش حبيب وبالتالي مفيش حبيب عشان اديه الرقم.مرسي
حبيبة فهد
عضو جديد
عضو جديد
حبيبة فهد

انثى
العمل/الترفيه : لسة طالبة يارب انجح
المزاج : تماااااااااااااااام خليك فاكرنى
مزاجي : سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 8911
علم الدوله : سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Female57

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟   سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 12:20 pm

ميرسى ليكى على الموضوع التحفة دة
ومن رايى انا اصلا مش بعترف بين تعارف النت لانى بحس انة وهم كبير الكل بيعيش فية
ولو انا اتكلمت مع حد على النت وطلب رقم تليفونى لو احنا اصدقاء عمرى ما هفكر اديله الرقم بتاعى
وهقولة بكل صراحة انا مش بدى رقمى الا لبنات بس

ولو الموضوع اتطور لحب بعد الشر انا هقولةاحسن تاخد عنوانى ولو جد يبقى تيجى تطلبنى من اهلى رسمى وبعدها اديك رقم تليفونى
هههههههههههههههههههههه

سؤال لكل ولد وكل بنت؟؟؟
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال حب -------------------
» سؤال مهم ....؟
» سؤال للبنوتات؟؟
» سؤال فى الحب
» 15 سؤال لمن يجرؤ فقط