كريزي مان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كريزي مان

منتديات كريزي مان

الرئيسيةالبوابةعضو غير مسجلأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

أحبك نعم,, اتزوجك لا

bink
kareeem
ضى القمر
السويدى
هتسبنى بجد ؟
الشاعر ألحزين
لى لى
كرمالك
12 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

أحبك نعم,, اتزوجك لا Empty
مُساهمةموضوع: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 1:39 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اليوم يايبة لكم موضوع هو شوي حساس طبعا منقوول شفته في احدى المنتديات وعجبني وقلت اكتبه اهني والمهم الى يدخل يرد ما يتهرب من الرد ,, ما يقرا ويطلع وخلوكم جريئين شوية <<<< الى يقول هي جريئة الحين
اوكي يا حلوين ابي اشوف ردودكم على الموضوع
>>>>>>يؤيؤيؤ كل هذا مقدمة يا روح عيل كيف بيكون الموضوع ,, لا تخافون الموضوع خفيف وصغير بس يبي تفااااااااااعل معاه...
__________________________________________________ __

احبك نعم .. أتزوجك لا
كلمه غريبه دائما نستمع لها !! ودائما تكون من الرجل طبعا
امر غريب .. ان نحب لكن لانفكر بالاربتاط من الشخص الذي نحبه

ليس لأي ظروف لكن فقط لاقتناع تام بداخلنا اننا نحب نعم لكن نتزوج لا !!
هل نستطيع ان نخترق هذه الكلمات وهذا الامر ونتوصل لنتائج او لحلول تزيح هذا اللون الاسود لهذه الكلمات ؟؟!!
ستقولون لي لكل فرد ظروفه ،، صح
لكن اين كانت هذه الظروف وقت ميلاد الحب ؟؟؟؟ وهذه الظروف لم لاتمنع الحب مثلما تمنع الزواج ؟؟؟
وهل يجوز للمحب ان يستمر بهذا الحب رغم معرفته التامّه بعدم القدره على الزواج او عدم الرغبه بالزواج ؟؟
هل هي العادات و التقاليد ؟ هل هي نظرة اناس و المجتمع ؟ هل هي عدم الثقة في الطرف الاخر والغالب تكون البنت ؟

احبكِ نعــــــــــم ،، اتزوجــــــك لا
امر غريب جدا
بانتظار ارائكم

منقول
لى لى
مشرفة احلام بنات
 مشرفة احلام بنات
لى لى

انثى
المزاج : حيرانه بقى
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا Qatary23
علم الدوله : أحبك نعم,, اتزوجك لا Female31

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 8:15 am

اولا يا كرمالك هشكرك على الموضوع ده بجد يستحق التقدير
bnn اين كانت هذه الظروف وقت ميلاد الحب ؟؟؟؟
كانت مش شايفنها اومش عاوزين يخده بالها منها لانهم كانوه بيعيشوه مجرد اللحظه مش بيبصه للى جاى بعد كده
وهذه الظروف لم لاتمنع الحب مثلما تمنع الزواج ؟؟؟
والله ده بيبقى بمزاجهم هما مفيش ظروف تمنع اى اتنين بيحبه بعض انهم يتجوزه ولا الظروف دى مكنوش واخدين بالها منهم قبل ما يحبوه
وهل يجوز للمحب ان يستمر بهذا الحب رغم معرفته التامّه بعدم القدره على الزواج او عدم الرغبه بالزواج ؟؟

لا طبعا لان كده بيمحى عقله تمام من التفكيرازاى يدخل فى علاقه محكوم عليه بالفشل ده كده يبقى ظلم ليهم هما الاتنين
يعنى بيضيعوه فى وقتهم على الفاضى لازم يفوقوه هما الاتنين من الوهم ده الى مسمينه حب
هل هي العادات و التقاليد ؟ هل هي نظرة اناس و المجتمع ؟ هل هي عدم الثقة في الطرف الاخر والغالب تكون البنت ؟

عادات وتقاليد تمنعهم من الارتباط ازاى..نظره الناس والمجتمع هيرحبوه بالحب ده لو اخره جواز غير كده يبقى غلط والف غلط
بدال مفيش ثقه يبقى مفيش حب وبدال هى مواثقتش فيه مكنتش حبته من الاول
وبدال هى عارفه او هو عارف ان حبهم مش اخره جواز يبقى مكنش ليه لازمه يعلقوه نفسهم فى وهم ويصحوه منه على كابوس
مرسيه يا كرمالك على الموضوع الى هيكسر المنتدى ده bnn
الشاعر ألحزين
مشرف القلم الجريح
مشرف  القلم الجريح
الشاعر ألحزين

ذكر
المزاج : احترت فى قلبى
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا Qatary18

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 8:25 am

اولا مشكورة كرمالك على الموضوع الجميل دة

وانا من رائيى الشخصى لو انا بحب واحدة بجد يبقى اية المانع انى اتجوزها

امال انا حبيتها لية لما انا مش هتجوزها

طبعا اللى انا هحبها هكون عارف اخلاقها كويس

وبعدين راى الناس ميهمنيش لان دى حياتى الخاصة وانا اللى حر فيها مهما كانت التقاليد ولا العادات

مشكورة يا كرمالك جزاكى الله خيرا
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 10:07 am

مشكوره اوى على موروك يا لىلى وفعلا اى حب صافى نهايته الجواز طبعا

تسلم اوى على مورورك يا حوده وفعلا اى حب نهايته الجواز لو هو حب ناجح تقبلوا تحياتى
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟

ذكر
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا 2510

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 11:13 am

لولولولولولولولىلىلىلىلىلىلى كرمالك عملت موضوع هنا
عاش من شافك وشاف مواضيعك
يواد يا جامد انتا يا بتاع المواضيع الجامده اللى زيك

مبدأيا لازم الاول نتكلم عن طبيعه وتفكير الطرفين قبل الحديث عن الحب المؤدى لزواج او لاء
الصورة تكون كالآتى (سن المراهقه) (ثانوية عامه)
ولد يرى بنت تعجبه يقرر ان يبوح لها بشعوره
عندما تعلم البنت لها حريه الاختيار توافق او ترفض
فى حاله الموافقه يقرر الطرفين الخوض فى قصه الحب
ولان كل واحد منهم مازال فى سن المراهقه ويشعر ببعض الاحاسيس الجديده به فلا يعلم ماذا يفعل
الى جانب انه يرى كل من حوله يحبون وسعيدون ولا يتطرق احد حوله الى موضوع الارتباط الان
كل ما يهمه ان يحب ويلاقى الشخص الذى يبادله نفس الاحساس وان يخرج الاحاسيس الجديده التى يشعر بها
وهو لا يعلم ما معنى الحب وما المسئولية التى تقع على المحبين ودن التفكير فى نتيجه الحب
ويدخل فى علاقه واخرى واخرى
واصبح الموضوع امر طبيعى ان يحب و ان يجد بنت تبادله نفس الشعور
واصبح هذ مفهومه عن الحب فى هذه المرحله وعندما يكبر سيبدا فى البحث عن البنت المناسبه للزواج
وهذا ناتج من شعوره باحاسيس لم يجد من يحدثه ويشرحله شيئا عنها سوى اصحابه وطبعا اصحابه ولا فاهمين حاجه
فا هيبقى صوره منهم وصورة طبق الاصل زيهم
الى جانب احتياجه لشىء يحس انه ناقص عنده وهو
ان يحب شخص ويجد هذا الشخص يبادله نفس الشعور
وهذا كل ما يدور فى عقله فى هذه المرحله هو البحث عن شخص يحبه دون التفكير فى شىء من المستقبل
نكبر بقا شوية ونطلع من المرحله دى وندخل على اللى بعدها
دلوقتى بقا انا عقلى كبر شوية وبقت عارف يعنى ايه حب وبقا عندى فكره وهشترى بكره
نيجى بقا للظروف
دلوقتى لو انا طالب يعنى باخد مصروفى من اهلى
هل انا بشتغل ولو بشتغل وبصرف على نفسى هل عندى القدره انى اتحمل مصاريف شخص تانى او انى اتحمل مصاريف بيت
هل انا عندى منزل خاص بى
هل انا عندى القدره الماديه انى اجهز كل ما يلزم لاتمام الزواج
هل انا عندى ما يؤمنلى حياتى القادمه
هذه الاسئله تدور فى عقل كلا منا
ولكن تجد ان الاجابه الواقعيه لهذه الاسئله ستبعدك عن الحب او الارتباط من اى بنت فى هذه المرحله لانك (مش جاهز )
طيب ما كل اصحابى بيحبو هوه انا اللى هصلح الكون انا مالى انا عايز احب زيهم
ودا اللى بيدور فى عقولهم
طيب لو البنت قالتلى انى هستناك لو العمر كله معاك
طيب هوه انا عارف بكره بتاعى شكله ايه
يعنى انا مثلا لو قولت انى هخلص تعليم وهشتغل
اولا هتلاقى شغل
ثانيا الشغل دا هيخليك جاهز فى قد ايه سنه ولا اتنين ولا عشره
ثالثا هل اهل البنت لو انهم سايبين البنت على مزاجها وقالولها اللى انتى توافقى عليه احنا موافقين عليه
هل هما هيراعو ظروف الشباب
وهيصبرو عليك قد ايه
اينعم انتا بتحب بنتهم وبتعمل كل اللى بتقدر عليه لكن اللى انتا بتعمله مش كفايه هيكون ايه موقف الاهل ساعتها
اكيد لو صبرو عليك سنه واتنين وتلاته واربعه مش هيقبلو الخامسه
طيب هيكون ايه موقفك بعد كل اللى انتا عملته لما مره واحد يجيلك تليفون من حبيبتك وتقولك واحد اتقدملى واهلى وافقو عليه
وانا مش عارفه اعمل
طيب مين الصح ومين الغلط
هل الاهل اللى صبرو اربع سنين لكن شايفين ان انتا كده طولت يبقى نشوف الجاهز بقى
ولا البنت اللى بتضحى بكل شىء وفضلت صابره عليك ومستعده تصبر عليك لو عشرين سنه لكن انتا ظروفك مش مسعداك انك تكون جاهز فى فتره قريبه
لكن هيا مش عايشه لوحدها فى اهل ليهم حق عليها وشايفين ان الحب ممكن يجى بعد الجواز
المهم انها تتجوز واحد لمجرد انه جاهز هما كده بقو متطمنين
طيب لو اهل الشاب قالو احنا هنجهزك لكن شغله مش كفايه انه يخليه يفتح بيت ويتحمل مسئوليه اسرة
هل هيقبل بعد ما اصبح بيشتغل وبيصرف على نفسه انه ياخد مساعده من اهله
طيب ما الاهل فيهم اللى مكفيهم وعليهم حمل غيرك
يعنى هما فضلو يصرفو عليك لحد ما خلصت دراستك وكمان هيصرفو عليك بعد ما تتجوز
طيب لو الاهل موافقين وهما اللى عايزين ده
هل انتا هتقبل ان انتا تبقى راجل وفاتح بيت وبتاخد مساعده من اهلك

انا عارف انى طولت لكن هقسم البلد نصين هسيب الباقى يرد ويكمل اللى انا مقلتوش ويقول حاجه جديده
والمره الجايه بقا لو فى حاجه ملقتهاش فى الردود هقولها وبالمره اجاوب على الاسئله

تقبلو مرورى ووافر تقديرى واحترامى وشكرى

كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 1:20 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه مشكور على مورورك يا مش هتسينى الله يبارك فيك بس ردك جامد اوووى تسلم على مورورك
السويدى
عضو جديد
عضو جديد
السويدى

ذكر
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا Qatary12

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالجمعة مارس 14, 2008 7:10 pm

اين كانت هذه الظروف وقت ميلاد الحب ؟؟؟؟ AAA
الظروف موجوده ومحيطه بينا فى كل وقت شئ مش جديد بس بيكون الامر فى صوره عاليه شويه لدرجه انهم مش بيحسوا او بيحسبوا للظروف دى وده طبعا شئ مش كويس لازم يعرف ايه وضعوا ووضع اللى بيحبها لان امر الحب اختلف فى وقتنا الحالى شويه يعنى حب القلب لوحدوا شئ بقى مش موجود غير فى الكتب دلوقتى لازم يكون القلب والعقل القلب يحب والعقل يفكر ازاى الواحد يجتمع باللى يحبوا القلب والعقل الاتنين بيكملوا بعض وده عند البنى ادمين اللى بيفكروا صح
لان الاتنين وبكل بساطه بكونوا منصاعين للامر يعنى زى مبيقولوا بالبلدى السكينه سرقاهم وده طبعا شئ مش كويس لازم الواحد يفكر شويه قبل اى شئ وقبل اى خطوه لان كلمه حب دى فى معنى ذاتها كلمه مش سهله ومعناها جميل اوى وتستاهل التفكير قبل ما الواحد يقولها والشخصين بيكونوا ماحيين الظروف وقت الحب بيكونوا عميانين عنها خالص وطبعا زى محنا عارفين بمزاجهم من نوعيه الناس اللى بتحب لحد ما تفرج
وهل يجوز للمحب ان يستمر بهذا الحب رغم معرفته التامّه بعدم القدره على الزواج او عدم الرغبه بالزواج ؟؟ لا طبعا فى ظل ما الواحد يكون عارف ان الحب ده مش هيكون بالنهايه المراده والصح يبقى من نفسوا ميعلقشى نفسوا بامال زايفه ويعيش الوهم ويظل بنت الناس اللى معاه لازم يكون للامر حدود وكل شئ بيكون نصيب لازم يقتنع بمشيئه الله بالنصيب ؟
هل هي العادات و التقاليد ؟ هل هي نظرة اناس و المجتمع ؟ هل هي عدم الثقة في الطرف الاخر والغالب تكون البنت ؟ لا طبعا عمر العادات والتقاليد تقف فى وش حب بالنهايه المعروفه والجميله واللى بيتمناها اى انسان فى الدنيا ان يكون مع الانسانه اللى بيحبها وعن نظره المجتمه فده شئ مش مضبوط يعنى لو ان المجتمه باصص للحب من مفهوم خاطئ وانه شئ مش كويس يبقى يعوض ربنا يبقى كل الناس فى جهنم ولا اعوز بالله لكن نظره المجتمع طول ما الحب فى مساروا السليم لا يمكن تكون غير انها نظره جميله وخاليه من اى شكوك واما عن الثقه من عدمها انا اللى اعرفوا ان اللى بيحب بجد ومن قلبوا بيثق فى حبيبوا لانوا عارف كويس اللى جواهه ليه ايه ولكن وقت ما يدخل الشك بينهدم الحب وبيكون شئ تانى غير الحب وربنا يارب يجمع شمل كل اتنين احباب على خير ويكون طريقهم مسهل بدون عقبات وتقبلوا فائق احترامى وتقديرى bnn
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 4:12 am

تسلم على مورورك يا سويدى كلامك كله مظبوت اكيد الحب موجود تقبل تحياتى bnn
ضى القمر
مراقب عام للمنتدي
 مراقب عام للمنتدي
ضى القمر

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : الحمدلله
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا _54
علم الدوله : أحبك نعم,, اتزوجك لا Female32

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 4:30 am

مشكورة كرمالك العسل على الموضوع الحلو ده
اين كانت هذه الظروف وقت ميلاد الحب ؟؟؟؟
انا حتكلم عن شباب عاقل وكبير ومش حتكلم عن فترة المراهقة ، المفروض انا كانسان عاقل وكبير اشوف الامور كلها عاملة ازاى واشوف الانسان اللى بتعامل معاه وهو يعرف ظرفى وانا اعرف ظروفه ويبقى فى صراحة ووضوح من البداية
انا احب لانى عاوز احب واتحب بصرف النظر عن اى حاجة تانية ولكن هل انا عاقل وبفكر نهاية الحب ايه؟؟؟لا ابدا انا احب الاول وبعدين ابقى افكر
للامانة والحق وعدل ربنا لازم يبعد ده لو انسان عنده ضمير وهو متاكد ان الارتباط الحقيقى مستحيل سواء كان عدم الرغبة او عدم القدرة وكلاهما النتيجة واحدة ومنتهية
كل واحدة من سؤالك لها دخل فى كل حاجة يعنى العادات والتقاليد مثلا لو يعنى سواق تاكسى ودكتورة تفتكرى الوضع ايه حتلاقى ميت عائق وكلام الناس والمجتمع ويبقى ازاى ومينفعش وميصحش ولكن انا بقول لو فى حالات طبيعية فان نظرة المجتمع تكلل هذا الحب ونهايتة بالزواج ومراعاة الله فى التصرفات والثقة بالله انه لا يصح الا الصحيح
مشكورة كرمالك السكر وتقبلى مرورى
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 4:43 am

تسلمى على مورورك يا ضى وكل تعليقك جميل جداااااااااااااااااااا وكل واحد فعلا يتقى الله فى كل حاجه بيعملها
kareeem
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
kareeem

ذكر
العمل/الترفيه : in collige
المزاج : ya3ny
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا Qatary31

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالسبت مارس 15, 2008 11:51 pm

اكره النظرية دى ومش بحترم البنات دى
عشان لو بتحبه بجد يبقى تمكل للاخرررررر
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالأحد مارس 16, 2008 1:03 pm

مشكوووووووووووووور على الموضوع
bink
مشرفة حوار ونقاش
 مشرفة حوار ونقاش
bink

انثى
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا Qatary18

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالأحد مارس 16, 2008 1:26 pm

موضوع جميل تسلم ايدك

واكيد دا مش بيكون حب بجد الحب الحقيقي هو اللي الطرفين بيكون في دماغهم الزواج من الاول ولا يبقوا بيلعبوا بالبشر بقي

الف شكر علي الموضوع
طايش
المدير
 المدير
طايش

ذكر
العمل/الترفيه : دي جي
المزاج : كومبيوتر وانتر نت وموسيقي
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا Qatary38
علم الدوله : أحبك نعم,, اتزوجك لا Female32

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالأحد مارس 16, 2008 1:53 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

موضوع جميل قوي وانا هقول رئي الشخصي

طبعا احبك نعم اتزوجك لا طبعا انا مش بئيد هذا البند ولاكن الحب تضحيه ومعتقدش ان في اي اتنين بيحبو بعض بيفترقو عن بعض اله لما يكون مستحيل فعلا ومش باردتهم وبتكون هناك تضحيات وربنا بيكرمهم ويسعدهم

ولاكن يا جماعه في بنات الشاب مننا مش ممكن يتخيل انها ممكن تكون زوجه ليه

دي بقي لما بتكون هيا مقضيها تسليه مع الشباب هل يجوز ان واحد بتزوج بنت كانت بتسلي مع الشباب انا اقصد تسليه في الاحب مش صداقه عشان محدش يفهمني غلط
حتي لو حبت هيكون حبها مش حب حقيقي زي القلب الصافي الطاهر

لاكن البنات الي مقضيها تسليه من حق كل شاب انو كمان يسله ويكون شيئ طبيعي يحبها اه لاكن يتزوجها لا فعلا كده البد بيكون صح

ومحدش يزعل مني المفروض كل بنت تخلي بالها جدا من الشخص الي بتسق فيه عشان سمعتها كمان

وشكرا كرمالك علي الموضوع تقبلي مروري
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالأحد مارس 16, 2008 8:50 pm

تسلمى بينك على ردك

مشكور اوى على مورورك يا طايش وفعلا كلامك صح تقبلوا تحياتى
broken heart
عضو فضي
عضو فضي
broken heart

انثى
العمل/الترفيه : طالبه في صيدلة
المزاج : رايقة
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا Qatary32

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 5:26 pm

بصراحة موضوع حلو اوي
بس بصراحة انا مش بحترم النوع ده من الناس عشان مستحيل يبقي بيجب ومش عايز يعيش مع حبيبته طول العمر اقصد يتجوزها طبعا عشان كده ده عمرو مبيتسمي حب ده مجرد تمثيل علي من يحب وعلي من حوله ومن قبلها علي نفسه
سكابونس
عضو زهبي
عضو زهبي
سكابونس

انثى
العمل/الترفيه : انى اشوف اصحابى ونعد مع بعض
المزاج : بقى روقان
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا _54

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 5:29 pm

احبك نعم اتزوجك لا طبعا كلمة مش هاقول منتشرة جدا وبس لا دى بقت لبانة فى بوق الولاد وهما متخيلين انهم الصح بس لا فكر الاول فى البنت اللى حبتك وامنتك على نفسها وحاولت تعمل كل حاجة عشان تسعدك وفى الاخر تقولها متشكر انا مش هاتجوز واحدة قبلت تمشى معايا وانا واثقة انها سالتك السؤال دة وانتوا مع بعض وانت طبعا رديت انا عمرى ما اقول انك ماشية معايا انا اقول انى باحبك وعاوز اتجوزك وطبعا هى بحسن نية وطيبة تصدقك لانك فى عيونها الملاك اللى نازل من السما لكن حضرتك بقى ومخ الولاد الغريب ممكن زى ما عملت معايا تكون عملت مع غيرى ويبدا الشك وطبعا دة لانك ما حبتهاش من الاساس انت كنت بتتسلى حط اختك فى نفس موقفها وانت تعرف يعنى ايه الكلام اللى انت بتفكر فى دة وبعدين اتقى الله فى بنات الناس ودة هيرجعلك فى مراتك وولادك معلش طولت عليكوا تقبلوا مرورى
ادم
الدرع الزهبي
الدرع الزهبي
ادم

ذكر
العمل/الترفيه : كرة القدم
المزاج : النت
مزاجي : أحبك نعم,, اتزوجك لا _23

مُساهمةموضوع: رد: أحبك نعم,, اتزوجك لا   أحبك نعم,, اتزوجك لا Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 12:22 pm

احبكِ نعــــــــــم ،، اتزوجــــــك لا
امر غريب فعلا امر غريب جداا
بس انا يا كرمالك سمعت انه فيه مثل جديد بيقول
حب اه اتجوز لاه
على فكرة انا مش مع المثل خالص
بس حبيت اوضحلك وخصوصا اننا فى زمن الامثال
وبجد تسلم ايدك على الموضوع الرائع
تقبلى خالص احترامى لكى سيدتى المبدعه
ادم

أحبك نعم,, اتزوجك لا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة