كريزي مان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كريزي مان

منتديات كريزي مان

الرئيسيةالبوابةعضو غير مسجلأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان

حنين الحب
memoo
walaa
tanbouly
ابو ندي
kareeem
zena
قـ ـطـ ـة شـ ـقـ ـيـ ـة
كرمالك
ضى القمر
لى لى
ويجا
هتسبنى بجد ؟
17 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟

ذكر
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان 2510

سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Empty
مُساهمةموضوع: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 3:30 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ياريت اعرف رأيكن وبالتفصيل في هذا الموقف واسبابكم ياريت .

تقدم لخطبتك شاب وسيم جامعي يعمل بمرتب ضخم قعدتوا مع بعض تتكلموا بكل منتهى الصراحة وهوا جه وصارحك قالك بصي علشان نكون على نور انا هعترفلك بحاجه ضروريه جدا انا من سنتين تلاته اربعه كنت انسان تاني خالص بعمل كل حاجه بتخطرلك في حياتي كنت بشرب مخدرات وبشرب خمرة وبمشي مع بنات وصايع على الأخر سهر وخروجات مشبوهه وهيصه انما انا دلوقتي تبت وربنا هداني وبقيت انسان تاني

انتي كبنت بصراحه

الشعور الاول بعد الكلام ده هيكون ايه اول شعور ليكي

هتوافقي تتممي خطبتك على الشخص ده

اسبابك في الموافقه والرفض

اتمنى تجاوبوني بمنتهى الصراحة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والولاد طبعا لهم الحق فى المناقشة

ويجا
مشرف القلم الجريح
مشرف  القلم الجريح
ويجا

ذكر
العمل/الترفيه : يسهل ربنا
المزاج : عاطفى جدآ
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان 710

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 3:33 pm

هو مفيش حد دخل من البنات

بس البنت اللى مش هتوافق على الشخص ده

تبا عاوز شخص يكون مخادع وكداب

علشان الشخص اللى متقدملها كلمها بصراحه

واهم شى يكون فى حب وفى ثقه

مشكور هتسبنى
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟

ذكر
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان 2510

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 4:27 pm

مشكور يا قلب مجروح على المرور والتفاعل
لى لى
مشرفة احلام بنات
 مشرفة احلام بنات
لى لى

انثى
المزاج : حيرانه بقى
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Qatary23
علم الدوله : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Female31

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 4:45 pm

سؤال حلو اوى يا ميدو
بس الاجابه صعبه جدا
بصراحه هقول رايه اكيد طبعا هيبقى فى خوف منه
بس لو فعلا باين عليه انه بقى كويس ربنا بيغفر يعنى انا مش هغفرله
بدال انا تقبلته اكيد هسامحه وهوافق بيه
بس لو انا حسيت بخوف من نحيته بعد ما سمعت الكلام ده وحسيت انه متغيرش
يبقى كل شىء قسمه ونصيب
ضى القمر
مراقب عام للمنتدي
 مراقب عام للمنتدي
ضى القمر

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : الحمدلله
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان _54
علم الدوله : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Female32

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 2:04 am

اولا مشكور على الموضوع الجميل ده
ثانيا ورد على سؤالك: الشعور الاول بعد الكلام ده هيكون ايه اول شعور ليكي
اول حاجة طبعا حيكون فى خوف وقلق وعدم اطمئنان ولكن هو اعترافه وصراحته تحترم وكمان انه عرف انه كان غلط وبيعمل حاجات سيئة ودلوقتى استغفر ربنا ومشى صح ومش بيعمل حاجة غلط ومترضيش ربنا وممكن يكون سبب اعترافه بالكلام ده انه بيسبق ويكون صريح علشان لو سمعت حاجة من بره تبقى على نور من البداية وعموما الصراحة بتكون حلوة فى كل حاجة
طيب بعد كده وبعد الصراحة الوضع حيكون ازاى انى ابدأ اعرف الشاب ده من قريب واشوف اخلاقه وتصرفاته وطريقة تفكيرة واحاول احدد اذا كان فعلا التصرفات دى بعد عنها ولا لسه بيعملها او بيفكر فيها وعن طريق المعاملة والحوار ان شاء الله حقدر احدد شخصيته واعرف طريقة تفكيرة ومدى قربه من الله يعنى بيصلى وبيراعى الله فى كلامه ومعاملته مع الاخرين
وبعد كده ربنا يسهل الامور
شكرا هتسبنى بجد وتقبل مرورى
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 3:44 am

اتمنى تجاوبوني بمنتهى الصراحة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اجاوب هتسيبنى انا بدال عرفت انه كده فى فتره خطوبه ولو لقيته متقرب لربنا اوى انا ححبه اكتر واكتر لان ربنا سبحانه وتعالى بيسامح يبقى انا مش حسامح وبدال بحبه ححتضنه واقف معاه عشان هو انسان صريح جدا مدخلش عليا باى نوع من الكذب اكيد حقرب منه كل مواضيعك جميله مش هتسيبنى تقبل مورورى معلش استحملنى رغيت كتير على قلبك
قـ ـطـ ـة شـ ـقـ ـيـ ـة
مشرفه تعشق المستحيل قسم شباب وبنات
مشرفه تعشق المستحيل قسم شباب وبنات
قـ ـطـ ـة شـ ـقـ ـيـ ـة

انثى
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان _54
علم الدوله : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Female31

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 9:12 am

اولا انا هكون خايفة شوية بس هوافق هو انسان صريح مش مخادع

وفترة الخطوبة اكيد هتبين ان كان فعلا اتغير ولا لا

وهو غلط واعترف وكان صريح معايا فى البداية

مشكور ميدو
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالخميس مارس 13, 2008 11:30 am

مشكورين يا بنات على المرور وتوضيح ارائكم
وكويس والله انكم متجمعين فى نفس الرد ويارب علطول متجمعين
وجميل انكم بتسامحو وهتقبلو وهتحترمو صراحته
وكل بنى ادم خطأ
بس المهم نعترف بخطأنا ونصارح بيه الشخص اللى هيكون نصى التانى فى المستقبل
مشكورين على المرور لتانى مره
وتقبلو مرورى ووافر احترامى وتقديرى
zena
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
zena

انثى
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Qatary24
علم الدوله : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Female70

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأحد مارس 16, 2008 5:04 am

ميرسي هتسبني بجد على سؤالك ده
اسنتى لسه في بنات في المنتدى
لو حصل معايا كده
اول شعور مش هستغرب كتير ولا هخاف لان مافيش شب مش رايح وجاي وعامل ومسوي
وده عادي جدا في مجتمعاتنا العربيه اللي بتسمح كل حاجة للشب وبتخليه يعمل اللي هو عايزه
ولو في شب كويس هيجوا صحابه يقولوله خد السجارة ده ودخن انت مش راجل
وخده الكاس ده واشرب ولا انت مش قدها
ولسه مابتتكلمش مع بنات ازاي عايش كده
وهيفضلوا يزنوا عليه حتى يصير زيهم
يعني انا مش بقول ان ده اللي لازم يكونوا عليه الشباب بس الاغلب كده
واحنا اتعودنا ان غلط الشب عادي جدا في مجتمعاتنا يروح يجي يعمل ويسوي ما هو في الاخر راجل مافيش اي حاجة تعيبه حتى لو عمل العيب ممكن الناس والمجتمع يعدوها اكتر من مرة
وعلى الرفض او الموافقة مش بس ده الاسباب اللي تخلي البنت ترفض او توافق
في بنات حلمهم يتزوجوا واحد لافف الدنيا وعامل والعمايل علشان ثقتهم بنفسهم بتكبر ان في الاخر اختارني انا من بين كل البنات اللي عرفهم
بس من جهتي لو كان الشب ده صادق بكلامه وتأكدت من ده هسامحه لان الكل بيغلط وخصوصا لو صار في حب الانسان بيسامح اي حاجة كان عاملها الطرف التاني و صارحه بيها و وعده ان خلاص مش هيعملها تاني
ميرسي ليك العمدة
تقبل مروري
kareeem
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
kareeem

ذكر
العمل/الترفيه : in collige
المزاج : ya3ny
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Qatary31

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأحد مارس 16, 2008 9:08 pm

السؤال جميل بس اجابته سهلة من رأيى
عشان اكيد هوة ظاهر ادام البنت مبنظر جميل ومشرف فا لما يصارحها بالكلام دة المفرووض الثقة تزيد
ولو رفضت تبقى فعلان عايزة واحد مخادع ويحسسها انه ملاك وطبعا مافيش واحد معصووم من الخطأ
ممكن واحدة تقوول خطأ عن خطأ يفرق بس هرود اقوول مش مهم كان اية المهم بقى اية
وشكرا على المووووع
ابو ندي
مشرف الديكورات والاثاث
 مشرف  الديكورات والاثاث
ابو ندي

ذكر
العمل/الترفيه : باش مهندس ديكورات
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان _12

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالثلاثاء مارس 18, 2008 5:56 pm

مشكور ياعمده على الموضوع
هو اولا مفيش حد خالى من العيوب
ومش عيب الواحد يغلك لكن العيب انه يتمادى فى الغلط
ومشكور مره تانيه
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأربعاء مارس 19, 2008 3:08 pm

مشكورين جميعا على المرور والتفاعل
tanbouly
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
tanbouly

ذكر
المزاج : رايق
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Qatary31

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالسبت أبريل 05, 2008 5:08 am

هوة طالما بدأ بالصراحة فدة دليل على انه اهتدى فعلا للطريق القويم
بس اكيد طبعا اول شعور هينتاب اي بنت هيا احساسها بالخوف منه
ودة طبيعي جدا
ودر البنت هنا بأة انتها تستعمل الحادسة السادسة اللي بتتميز بيها وتعرف اذا كان هوة فعلا اهتدى وبأة كويس ولا لا
بس اكيد طالما انه بدأ بالصراحة فدة دليل على انه انسان من جواة نضيف وطيب
شكرا ليك على الموضوع ياهتسبني بجد
walaa
عضو جديد
عضو جديد
walaa

انثى
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Qatary19

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 12:20 pm

اولا مجرد انه كان صريح معاها في الاول كده يبقي هو بجد انسان كويس وكمان فترة الخطوبه بتبين هو اتغير ولا لا وكمان مفيش انسان ما بيغلط وربنا قال سبحانه وتعالي خير الخطائين التوابين
memoo
مشرف اقسام الافلام العربيه والاجنبيه
 مشرف  اقسام الافلام العربيه والاجنبيه
memoo

ذكر
العمل/الترفيه : مش عرف
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Qatary23

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 2:02 am

يا سلام علي موضيعك هتسبني بجد بس انا عايزة اقول ان مش كل البنات هتسمح ازا الولد اعترفلها بكل حاجه حتي لو كانت شايفها بقا كويس قدمها دا راي

تقبل مروري يا عمده
حنين الحب
الدرع الزهبي
الدرع الزهبي
حنين الحب

انثى
المزاج : مرحه
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Qatary32

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 1:10 pm

AAA اولا احب اقول ان الموضوع حلو ومهم لاى بنت تعرف انو الى حبته كااااااااان ليه ماضى وسىء

هى الاجاااابة صعبة خاصة لى الى مش مر بالموقف ده وع فكرة اجابته هتكون متوقفه ع حجم الحب الى حبه

للشخص ده يعنى لو كان خلاااص اتعلق بيه هيسامحه اماااااا لو كاااااانت قصة اعجااااب ممكن يكون الراى مختلف

وانا من راى انه الطبع بيغلب التطبع

يعنى مش ممكن بعد ما تاب وترجه مشكله تقااااااابله يرجه لى الى هو كاااااااان فيه

وترجه ريمااااا لعااااادتهااااااا القديمة

Laughing I love you
البرنسيسة
عضو زهبي
عضو زهبي
البرنسيسة

انثى
المزاج : هم وحزن في قلبي
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان 710
علم الدوله : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Female32

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 3:18 pm

[b]بصرااحة انا عن نفسي كنت هواافق عليه طول مانا متأكده ان ربنا هدااه والي بيسامح وبيغفر ربنا مش هاجي انا الي هرفض انسان ربنا تاب عليه وغفرله كل ذنوبه وانا عن نفسي بنصح كل بنت لو تعرضت لموقف زي كده مترفضهووش لمجرد ماضيه وربنا هدااه بعد كده تبقى حراام عليها بجد

اتمنالكم كل خير

على فكرة الموضوع ده حلو جدا بجد جميل تسلم عليه

شكراااا Smile
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 10:57 am

مشكورين على المرور والتفاعل واهلا بيكم ومنورين المنتدى
nono5
عضو مميز
عضو مميز
nono5

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالثلاثاء مايو 06, 2008 1:20 am

طبعا توافق هو الانسان مش ملاك يعني اكيد كل شخص بيغلط في حياتة وكويس اويييي انه معترف بالخطأ ده وقدر يصلحة وكفاية او صراحتة معاها
اسماء
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
اسماء

انثى
المزاج : قلب مجروح
مزاجي : سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Glg10

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالأربعاء مايو 07, 2008 12:14 pm

الموضوع دا عدا عليا قبل كدا
بس سامحته وكنت بثق فية جدا واتخطبتلة وقعدنا سنة واحدة وفى السنة دى كان بيعمل بلاوى واما جة قالى سامحتة تانى
وقولتلة نفسى تتغير تغير كلى

وكنت بساعدة عشان يتغير للاحسن انا زات نفسى بصلى وكان نفسى يقرب من ربنا

مستحملتهوش بحاول اغير ف واحد مش عاوز يتغير خالص وقالى انو اتغير واتضحلى انو لسة زى ماهو عمالة بسامح
بقولة طالما ربنا بيسامح احنا بقا بشر ولازم نسامح
وبعد ما فاض بيا خالص انا اللى بعت عنة
تعرفو دلوقتى انو عاوزنى ارجعلو ب اى طريقة
واتغيرررررررر خالص بس انا خلاص كل واحد وليه طاقة
e...love...m
عضو جديد
عضو جديد
e...love...m

انثى
المزاج : حاله حب

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان   سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان Icon_minitimeالجمعة مايو 09, 2008 7:21 am

انا هوافق عليه لان دا كان شئ وراح لحاله وعرف ان كل دة كان غلط فى غلط واتغير مش اجى انا بقى واقول لا انت كنت كدا زمان
طيب فى نظرة هيكون ايه طيب لما كنت وحش الناس بتبعد ولما بقيت كويس الناس برضو بتبعد ما افضل زى ما كنت بس لا انا احترمه جدا على صراحتو لان صراحته واعترافه بغلطه مش اى شاب بيعترف بدة وكفايه انو بقى حاجه تانيه
مرسي على الموضوع بجد جميل جدا
تقبل مرورى هتسبنى بجد

سؤال للبنات ؟؟؟!! ياترى هتعملي ايه ؟؟؟!!, من حق الولاد المناقشة كمان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال للبنات وياريت تردوا عليه بصراحة..والشباب كمان ممكن يشاركوا معانا
» البنات االبنات اشطر من الولاد..............شطر من الولاد
» لو كنت مكانها هتعملي ايه
» حركات لحرق دم الولاد
» استفسار لكل من الولاد والبنات