كريزي مان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كريزي مان

منتديات كريزي مان

الرئيسيةالبوابةعضو غير مسجلأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

احسن نكت من البورى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البورى
مشرف اقسام الصور والجيرافكس
مشرف اقسام الصور والجيرافكس
البورى

ذكر
العمل/الترفيه : فى الهندسه
المزاج : كمبيوتر
مزاجي : احسن نكت من البورى _25
علم الدوله : احسن نكت من البورى Female32

احسن نكت من البورى Empty
مُساهمةموضوع: احسن نكت من البورى   احسن نكت من البورى Icon_minitimeالجمعة مارس 14, 2008 7:32 am

واحد بخيل قال لابنه لو نجحت السنة دي هشتري لك كورة قال الولد ولو نجحت السنةالجاية رد ابوه وقال هنفخ لك الكورة بتاعت السنة اللي فاتت

خلع رجل ملابسه البحر ، فجاء اليه أحد الحراس وقال له: عفواً .. ممنوع السباحة هنا.. فقال له الرجل : ولماذا لم تخبرني ذلك قبل أن أخلع ملابسي ؟ قال الحارس : لأن خلع الملابس غير ممنوع !!!

في واحد بيغير على مراته اوي فركبها جنب سواء التاكسي لييييه؟؟؟؟ علشان مايبصش عليها في المراية

ست كبيره عندها 50 سنه عندها ابن اسمه سمير قالتله انا تعبانه ودينى للدكتور راحو للدكتور كشف عليها قالو امك مش تعبانه امك عاوزه تتجوز قالو ازاى دى عندها50 سنه قالو مش مهم ردت امه قالتله سمعت الدكتور قالك ايه شوف واحد عنده 50 سنه ولو ما لقتش هات 2 من ابو 25

واحد مراته كل ما تسمع صوت وهما نايميين تحسب ان في حرامي فتقوم تصحيه .... فقالها الحراميه مبيعملوش صوت...... بقت كل ما ماتسمعش صوت تصحيه

واحد تخين أتجوز واحدة تخينة خلفوا ولد سموه مين يشيلوه

واحد بيقول لصاحبه يا خويا الشارع مليان ستات حلوين ....امال فين الوحشيين ؟؟؟ فصاحبه رد عليه : احنا اتجوزناهم

واحد من أهل الشام ...سافر على الصين شاف واحد حب يتعرف عليه فقال له شو إسمك ؟ فقال مي شان شو ...فقال له علشان نتعرف

واحده وحشه أوى بتقول لزوجها ياراجل مش تصلح شباك الحمام عشان وأنا بستحمه الجيران متشفنيش قالها خليهم يشفوك عشان يصلحوه على حسابهم

مرة واحدة بتقول لجوزها مش انت بتصور الستات متصورني زيهم قالها اعمل ايه بالصورة وانا معايا العفريتة

مره واحد بعت لمراته نجفتين و قال لها علقيهم دول حلوين ... تاني يوم وصل له جواب من مراته بتقول له .. دول حلوين بس تقال علي وداني

غبي فحص نظره وطلع6/6 ....... قال: لولا ان الدكتور لخبطني كان جبت أكثر

مرة واحد سال الصيدلي عندك دوا للصراصير قاله هما عندهم ايه؟

واحد غبى و هو بيحلق ذقنه التليفون رن .... عور نفسه عشان يعرف هو وقف فين

مرة واحد بخيل ابوة مات عايط علية بعين واحدة

مرة واد بيقول لجدتة تتجوزى يا تيتة ولا تاكلى مهلبية قالت لة أنا ما ليش سنان للمهلبية يا أبنى

واحد راح الصيدلية وقال للدكتور : عايز لبن اطفال ..... الدكتور: اسمه ايه !؟ ,,,,,, الراجل : اسمه اشرف
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك

انثى

احسن نكت من البورى Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن نكت من البورى   احسن نكت من البورى Icon_minitimeالأحد مارس 16, 2008 11:38 am

احسن نكت من البورى Citer

واحد بخيل قال لابنه لو نجحت السنة دي هشتري لك كورة قال الولد ولو نجحت السنةالجاية رد ابوه وقال هنفخ لك الكورة بتاعت السنة اللي فاتت

خلع رجل ملابسه البحر ، فجاء اليه أحد الحراس وقال له: عفواً .. ممنوع السباحة هنا.. فقال له الرجل : ولماذا لم تخبرني ذلك قبل أن أخلع ملابسي ؟ قال الحارس : لأن خلع الملابس غير ممنوع !!!

في واحد بيغير على مراته اوي فركبها جنب سواء التاكسي لييييه؟؟؟؟ علشان مايبصش عليها في المراية

ست كبيره عندها 50 سنه عندها ابن اسمه سمير قالتله انا تعبانه ودينى للدكتور راحو للدكتور كشف عليها قالو امك مش تعبانه امك عاوزه تتجوز قالو ازاى دى عندها50 سنه قالو مش مهم ردت امه قالتله سمعت الدكتور قالك ايه شوف واحد عنده 50 سنه ولو ما لقتش هات 2 من ابو 25

واحد مراته كل ما تسمع صوت وهما نايميين تحسب ان في حرامي فتقوم تصحيه .... فقالها الحراميه مبيعملوش صوت...... بقت كل ما ماتسمعش صوت تصحيه

واحد تخين أتجوز واحدة تخينة خلفوا ولد سموه مين يشيلوه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه تسلم ايدك بورى زى العسل والله

احسن نكت من البورى
صفحة 1 من اصل 1