كريزي مان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كريزي مان

منتديات كريزي مان

الرئيسيةالبوابةعضو غير مسجلأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)

mahmoud186
رضا ابوزيد
MOODE
mostafa_max
matrex1447
سينا
اناليك
mr.kadoo
mazeka2
خطيب
فـآـرسـ آلـرـؤمـآنـسـيـة
eslam_060
pop_12313
ehababdah
الحبيب
tiger504
medoo
emy_net
امير الدهاء
mohamedtigerman
كريمـ
فاشون
love2000
moharram_fouad
mahmoudgalal
Mody1985
منونة
عبدالعظيم شنب
lida_teto
سرور الكليزر
deasa
الاهلى2010
tarek200
mohammedzizo
XXZ_XXZ85
behalk
سما5122007
pop_shark5000
ريمون البرنس
شعبان عادل
tgtg800
mido_ahmed14
سيد علي
medo_caboo55
عطية مرحوم
mor3000
طايش
51 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
فاشون
عضو نشيط
عضو نشيط
فاشون

ذكر

اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 3:59 am

مشكور
كريمـ
عضو جديد
عضو جديد
كريمـ

ذكر

اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 4:07 am

مشكور يا حج على الاغنية
mohamedtigerman
عضو جديد
عضو جديد
mohamedtigerman

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 4:12 am

شكرااااااااااااااااااااااااااا يا باشا
امير الدهاء
عضو جديد
عضو جديد
امير الدهاء

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 5:14 am

مشكووووووووووووووووووووووور
emy_net
عضو فضي
عضو فضي
emy_net

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 9:01 am

مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
medoo
عضو مميز
عضو مميز
medoo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 11:24 am

شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
tiger504
عضو نشيط
عضو نشيط
tiger504

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 3:01 pm

الف شكر
الحبيب
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
الحبيب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 4:50 pm

تشكر يا بــــرنس sdss
ehababdah
عضو جديد
عضو جديد
ehababdah

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 6:07 pm

طايش كتب:

السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة

انا جايبلكم اغنية جامدة

للفنان(*** مجدي الجندي***(

*****انا زي ما انا*****

الروابط مخفيه ضيف رد عشان تشوف الرابط

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
pop_12313
عضو جديد
عضو جديد
pop_12313

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 7:39 pm

thanksssssssssssss
eslam_060
عضو جديد
عضو جديد
eslam_060

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 1:26 am

الف الف شكرررر
فـآـرسـ آلـرـؤمـآنـسـيـة
الاداره
 الاداره
فـآـرسـ آلـرـؤمـآنـسـيـة

ذكر
العمل/الترفيه : https://krezeman.yoo7.com/
المزاج : حيرة وألام
مزاجي : اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 2910

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 1:40 am

ehababdah كتب:
طايش كتب:

السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة

انا جايبلكم اغنية جامدة

للفنان(*** مجدي الجندي***(

*****انا زي ما انا*****

الروابط مخفيه ضيف رد عشان تشوف الرابط

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اولا انا مش شايف حاجة تضحك يعنى انا شايف انو رد مستفز مش اكتر

وثانيا ممنوع كتابه اى ردود مش مفهومه وممنوع اقتباس اى مساهمات لاى عضو

واذا تكرر ذالك سيتم حزرك من المنتدى نهائئ

وافتكر انك مش هتتعب لو كتبت كلمة شكر واحنا بيكفينا كلمة شكر لان الناس دى تعبت

وجبتلك حاجة بتدور عليها ولا اية

ويسلمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو جميعا على مروركم
خطيب
عضو زهبي
عضو زهبي
خطيب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 2:24 am

مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
mazeka2
عضو مميز
عضو مميز
mazeka2

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 2:56 pm

مشكووووووووووووووووووووووووووورا
mr.kadoo
عضو جديد
عضو جديد
mr.kadoo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 29, 2008 7:10 am

wow
اناليك
عضو مميز
عضو مميز
اناليك

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 29, 2008 7:19 am

aqqq الــــنـــجــم نــجــم مـــــــــــــــــــــــــــتشـــــــــــــــــــــــكـور fff
سينا
عضو زهبي
عضو زهبي
سينا

ذكر
العمل/الترفيه : الوحده لا يوجد غيرها
المزاج : متسألنيش عن الاحزان وعن؟؟؟؟
علم الدوله : اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Female32

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 2:06 am

مشكـــــــــــــــــــــ fff كريزى مااااااان aqqq ـــــــــــــــــــــــوووووووووورا

مستر sdss سيـــــــــــــــــــــــــــــــــنا

sdss sdss sdss sdss sdss sdss sdss aqqq aqqq aqqq aqqq
matrex1447
عضو جديد
عضو جديد
matrex1447

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 11:35 am

مشكور جدا جدا
mostafa_max
عضو جديد
عضو جديد
mostafa_max

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 2:44 pm

مشكووورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
MOODE
عضو جديد
عضو جديد
MOODE

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 4:59 am

مشكورررررررررررر
رضا ابوزيد
الدرع الزهبي
الدرع الزهبي
رضا ابوزيد

ذكر
العمل/الترفيه : الانتر نت
مزاجي : اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Qatary10

مُساهمةموضوع: كوكو وبس   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 5:57 am

يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت يابــت [justify][b]
mahmoud186
عضو زهبي
عضو زهبي
mahmoud186

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 10:58 am

اغنيه شديده قوي واوعي تعيشهم عليه
محمدحسنى
عضو مميز
عضو مميز
محمدحسنى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 6:39 am

اشكرك اخى الكريم
osamr
عضو فضي
عضو فضي
osamr

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 9:09 am

ميرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــى
لولو نونو باشا
الدرع الزهبي
الدرع الزهبي
لولو نونو باشا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)   اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 2:05 pm

شكراااااااااااااااا يا ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

اشقط دي مع الفنان ((*** مجدي الجندي***) في اغنية(**انا زي ما انا**)
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية