كريزي مان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كريزي مان

منتديات كريزي مان

الرئيسيةالبوابةعضو غير مسجلأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!

ضى القمر
قوت القلوب
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قوت القلوب
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
قوت القلوب

انثى

مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Empty
مُساهمةموضوع: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالسبت يونيو 14, 2008 2:16 pm

مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Bsm

مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك

...............!!!!

تخيل انك تعرف شخص وكل يوم تتصل عليه

وتعزمه

]وبديت تحس انك بديت تحب الشخص هذا لدرجة انه لو يطلب منك عيونك ما تقول له لا

[
وتنبسط لما تشوفه مبسوط

وتحزن لحزنه

وصار لقائك فيه بشكل يومي

وفي يوم من الايام قال لك...................[/

7

7

7

7

7

7

أسمع ياابن الناس بجد انا قرفت منك كتير وزهقتك ومش طايق اطلع بوجهك

اية حيكون رد فعلك علية

ضى القمر
مراقب عام للمنتدي
 مراقب عام للمنتدي
ضى القمر

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : الحمدلله
مزاجي : مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! _54
علم الدوله : مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Female32

مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالأحد يونيو 15, 2008 2:52 am

شكرا قوت على الموضوع

وحضرتك بتقولى

الكلام ده يتوقف على علاقتى بهذا الشخص فاذا كان هذا الشخص يهمنى وانا مرتبط به واتبسط لما اشوفه واحزن لحزنه كما قلتى يبقى حساله واحاول اعرف منه ايه سبب التغيير ده وليه الكلام بالاسلوب ده لانى حكون باقية عليه ومش عاوزة ابعد عنه الا لما اعرف ايه سبب التغيير
اما لو الانسان ده لا يهمنى أو علاقتى به سطحية فانا حساله برده ولو مرضيش يقول يبقى مش مهم طالما انا واثقة من نفسى انى معملتش حاجة تزعل حد منى
وفى كلتا الحالتين لا ازعل ابدا على معاملتى الطيبة للناس لان الاجر والثواب حنتظرة من رب العباد وليس من العباد فالله سبحانه وتعالى احن على عباده من عباده
شكرا قوت القلوب
وجزاكى الله خير
بوسى
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
بوسى

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
مزاجي : مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Qatary31
علم الدوله : مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Female31

مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالأحد يونيو 15, 2008 4:13 pm

طبعا لو كان قريب منى وبحبه هزعل جامد اوى ولو بعيد مش هيهمنى وتسلمى قوت على مرورك الجميل
توتا الدسوقى
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
توتا الدسوقى

انثى
علم الدوله : مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Female31

مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالأحد يونيو 15, 2008 7:41 pm

تسلم ايديك يا قمر المنتدى بجد حلو اوى الموضوع
لكن الحقيقة انه لو حصل حاجة زى كدة اكيد طبعا هتضايق جدا
واكيد هحاول اعرف السبب
سواء اكان قريب منى او لا
ومش معنى انه مش قريب منى انى خلاص اهمله بالعكس دة يمكن علشان احنا مثلا مش قريبين يمكن يكون فهم حاجة غلط
المهم انى فى كلتا الاحوال هحاول اعرف السبب
يمكن اكون عملت حاجة وانا مش واخذة بالى
بجد موضوع جميل اوى تشكرى عليه الف شكر
بس انا بيتهيئلى انه هيبقى برده حسب الموقف نفسه
تسلمى يا حبيبتى يا قوت
تسلمى ياقمر النتدى يا قوت
تسلمى يا جميلة
قوت القلوب
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
قوت القلوب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2008 5:59 am

ضى القمر كتب:
شكرا قوت على الموضوع

وحضرتك بتقولى

الكلام ده يتوقف على علاقتى بهذا الشخص فاذا كان هذا الشخص يهمنى وانا مرتبط به واتبسط لما اشوفه واحزن لحزنه كما قلتى يبقى حساله واحاول اعرف منه ايه سبب التغيير ده وليه الكلام بالاسلوب ده لانى حكون باقية عليه ومش عاوزة ابعد عنه الا لما اعرف ايه سبب التغيير
اما لو الانسان ده لا يهمنى أو علاقتى به سطحية فانا حساله برده ولو مرضيش يقول يبقى مش مهم طالما انا واثقة من نفسى انى معملتش حاجة تزعل حد منى
وفى كلتا الحالتين لا ازعل ابدا على معاملتى الطيبة للناس لان الاجر والثواب حنتظرة من رب العباد وليس من العباد فالله سبحانه وتعالى احن على عباده من عباده
شكرا قوت القلوب
وجزاكى الله خير

تسلمي حبيبتي علي المرور الجميل

وحسن المتابعة

لجميع الصفحات بتاعتي

نورتي يا ضياء المنتدي
قوت القلوب
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
قوت القلوب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2008 6:03 am

بوسى كتب:
طبعا لو كان قريب منى وبحبه هزعل جامد اوى ولو بعيد مش هيهمنى وتسلمى قوت على مرورك الجميل

اول بحب اقولك

اهلا بيكي يا بوسي

في المنتدي

بتاعنا كلنا

وبحب اوجهلك شكر مخصوص ليكي

لتواجدك بهذه الصفحة

اللي اسعدني كثيرا تواجدا بيها

نورتي يا بوسي

اسعدني مرورك كثيرا

تحياتي اليكي اختك قوت القلو
ب
قوت القلوب
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
قوت القلوب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2008 6:11 am

توتا الدسوقى كتب:
تسلم ايديك يا قمر المنتدى بجد حلو اوى الموضوع
لكن الحقيقة انه لو حصل حاجة زى كدة اكيد طبعا هتضايق جدا
واكيد هحاول اعرف السبب
سواء اكان قريب منى او لا
ومش معنى انه مش قريب منى انى خلاص اهمله بالعكس دة يمكن علشان احنا مثلا مش قريبين يمكن يكون فهم حاجة غلط
المهم انى فى كلتا الاحوال هحاول اعرف السبب
يمكن اكون عملت حاجة وانا مش واخذة بالى
بجد موضوع جميل اوى تشكرى عليه الف شكر
بس انا بيتهيئلى انه هيبقى برده حسب الموقف نفسه
تسلمى يا حبيبتى يا قوت
تسلمى ياقمر النتدى يا قوت
تسلمى يا جميلة

حبيبة قلبي توتا

اية الجمال والحنية دي

مش قادرة علي كدة بصراحة

ومين هي اللي قمر المنتدي انا ولا انتي

تسلمي حبيبتي

علي المرور الجميل

متشكرة يا قمر المنتدي علي اطلالك الجميل

تسلمي يا قمر

تحياتي اليكي
bink
مشرفة حوار ونقاش
 مشرفة حوار ونقاش
bink

انثى
مزاجي : مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Qatary18

مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالأحد يونيو 22, 2008 8:59 am

اية حيكون رد فعلك علية

الف شكر اولا واسفة علي التاخير
ارد بقي علي سؤالك
لو حد قالي كدة اكيد مش هكون سعيدة ولكن لو هو مهم عندي ممكن اسالة اية المشكلة
لكن حد مش مهم اووي مس هسالة اصلا وامشي بكرامتي

الف شكر لكي

قوت القلوب
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
قوت القلوب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالأحد يونيو 22, 2008 4:22 pm

bink كتب:

اية حيكون رد فعلك علية

الف شكر اولا واسفة علي التاخير
ارد بقي علي سؤالك
لو حد قالي كدة اكيد مش هكون سعيدة ولكن لو هو مهم عندي ممكن اسالة اية المشكلة
لكن حد مش مهم اووي مس هسالة اصلا وامشي بكرامتي

الف شكر لكي

متشكرة حبيبتي علي المرور

اسعدني مرورك كثيرااااااا

تسلمي ياقمر علي المرور

اللي اكثر من رائع

تحياتي اليكي
محمود هزاع
الدرع الزهبي
الدرع الزهبي
محمود هزاع

ذكر
العمل/الترفيه : الانترنت
المزاج : شاى هههههههههه
مزاجي : مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Qatary22

مُساهمةموضوع: رد: مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!   مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!! Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 11:53 pm

الى يخلينى اعمل كدة يبقى اكيد جربتة فى مواضيع لخرى
وشكرااااااااااااااااا على اهتمامك

مــــاذا تــفــ ع ـــــل لو قـــال لك شــ خ ــــص بأنــــك...............!!!!
صفحة 1 من اصل 1