كريزي مان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كريزي مان

منتديات كريزي مان

الرئيسيةالبوابةعضو غير مسجلأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

حرب الاسلام علي ال facebook

كاتب الموضوعرسالة
mido_bmw
عضو زهبي
عضو زهبي
mido_bmw

ذكر
علم الدوله : حرب الاسلام علي ال facebook Female31

حرب الاسلام علي ال facebook Empty
مُساهمةموضوع: حرب الاسلام علي ال facebook   حرب الاسلام علي ال facebook Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 5:37 pm

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد

السلام عليكم ياأمة المسلمين

'يأتي على الناس زمان فيه القابض على دينه كالقابض على الجمر'

اولا ارجو ان كنت تهتم لدينك فلتكمل هذا الايميل وان لم يكن يعنيك او يعني لك شيئا ...... فلتتركه لغيرك ليعينه الله علي الدفاع عنه

ان الانتهاكات علي ديننا مازالت مستمرة والمشكلة انها لم تعد فقد انتهاكات من ناس يجهلون الدين ولكنها اصبحت تشتيتا واختلاف في اشياء لا يمكن الاختلاف عليها

انهم يشوهون ديننا بكل شئ فيه

دلوقتي وصلو ا انهم يقولو ان الحجاب مش فريضة ..... وكمان بقوا يدخلوا في تفسيرات هم ماليعلمووش عنها حاجة وبيفسروا القرآن الكريم تفسيرات علي مزاجهم والمشكلة ان في ناس ماتعرفش كتيير عن ديننا الكريم وان كلام الناس ديه ممكن يشوش عليها ويشتتها

ياجماعة انا مش بابعت الايميل ده عشان نرد عليهم او نناقشهم عشان للاسف المناقشة معاهم بلا جدوي واي حد اتناقش معاهم قلل من قدره ومن حااجات كتيير....بجد

الناس ديه اقل من اننا نرد عليهم عشان لو اتناقشنا معاهم ده معناه اننا بنديم فرصة انهم يعضو افكارهم المسمومة وده مش صحيح بس الحل الوحيد علي الاقل اننا نمنعهم من نشر الكلام الفارغ ده

دول وصلو لحاجات مينفعش الكلام فيها تخيلو عاوزين يعملوا يوم يحرقوا فيه الحجاب في التحرير

انتو عارفين مين دول : هم ناس عاملين جروب تافه علي الفيس بوك ده اللينك بتاعه بس مش عشان تدخلو في الجروب ده بس عشان تساعدونا اننا نقفله واليكم الخطوات التالية مع الملاحظة ان الرسالة ديه لكل مسلم ومسلمة يغار علي دينه وتغار علي حجابها كل من يخاف علي امه واخته واخوانه في الاسلام من الفتنة

(1) تدخل علي اللينك ده

https://www.facebook.com/group.php?gid=8794149981

(2) تنزل لاخر الصفحة هاتلاقي كلمة

Report Group

(3) دوس عليها هايظهرلك مربع صغير جواه حاجة بتقولك

choose - one

(4) تختار كلمة

attack individual or groups

(5) وبعد كده اكتب في المربع اللي تحتها سبب اضاافي

Attack ISLAM

بس وتدوس اوكي

وان شاء الله مع كل الريبورتس اللي هاتوصل لازم يقفلوهه بس ياجماعة اوعو حد يدخل فيه احسن كده هانشجعهم علي انهم يهينونا ويهينوا ديننا اكتر

انا مش عاوزة اكتب تفاصيل اكتر بس لو حد عاوز يعرف مين اللي بيعملو كده هاتعرفو لو شوفتو الادمينز منين واللي هاتلاحظو اوي انهم اغلبهم ملحدين

مش هاقول حاجة تانية بس ارجوكم ارجوكم ماتتهاونوش ديه مشاركة بسيطة جدا علي الاقل يوم القيامة وانت واقف وذنوبك مغرقاك تفتكر انك في يوم فكرت تدافع عن دينك وغرت عليه ولو بتصرف صغير زي كده لان ساعتها ديه هاتبقي كبيرة اوي وتساعدك اوي

حرب الاسلام علي ال facebook
صفحة 1 من اصل 1