كريزي مان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كريزي مان

منتديات كريزي مان
 
الرئيسيةالبوابةعضو غير مسجلأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

 

 يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة

اذهب الى الأسفل 
+7
الشاعر ألحزين
ويجا
كرمالك
شاعر مصرى
قـ ـطـ ـة شـ ـقـ ـيـ ـة
ضى القمر
هتسبنى بجد ؟
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟


ذكر
عدد الرسائل : 1180
العمر : 37
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 2510
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 1:05 am


ودخل بلديتنا على احمد
صميده : أحمد بلدياتى حبيبى ازيك يا صاحبى عامل ايه
أحمد : ازيك انت يا عواد
بينه وبين نفسه (( الله يخرب بيتك ايه اللى جابك دلوجتى يا صميده يا غلس )).؟

صميده : ( عواد ) مين انت مش فاكرنى ولا ايه يا احمد
أحمد : لالا طبعا ازاى يا حمدان فاكرك وانا اقدر انساك
صميده : حمدان مين يا احمد انا صميده ابن عمك الحج شعبان بتاع البليله
أحمد : ااااااه يا جدع وانا اقدر انساك برده ايه اللى انت بتجوله ده وايه اللى جايبك هنا يا حمار قصدى يا صميده
بينه وبين نفسه (( تيجو من بلدكوا وتقرفونا هنا )).؟
صميده : طب والله يا احمد انت كنت واحشنى جوى جوى
فاكر يا احمد ايام زمان اما كنا .......؟
وراح احمد قاطع كلامه
أحمد : اااه طبعا طبعا فاكر يا صميده وانا اقدر انسى
بينه وبين نفسه (( اه يا ابن الدزمه هتفضحنى جدام نور ))..؟
صميده : فاكر اما كنا بنروح نلعب مع البهايم فى ظريبه العمده اللى كان شغال فيها ابوك الحج هريدى
أحمد : هههههههههههههههههه دا انت بجى دمك شربات وزى السكر يا صمصم
صميده : ولا فاكر اما كنا بنروح الترعه اللى كنا كل يوم نروح ناخوض بلنصات فيها
أحمد : هههههههههههههههه يخرب بيت شيطانك يا جدع
بينه وبين نفسه (( عليا الطلاج شويه وهولع فيك يا ابن الدزمه )) ..؟
صميده : ياااااااه كانت ايام
أحمد: ااااااااه (( الله لا يرجعها ))..؟
نور طبعا قاعده بتحاول تفهم اى حاجه بس مش قادرة واقعه من الضحك وفى نفس الوقت مستغربه
صميده : انما مجولتليش يا احمد انت هنا بتعمل ايه
أحمد : بشم هوااااا اصل الجو حر جوى جوى هناك فى مصر
صميده : طب ما انت فى مصر برده يا احمد ولا انت حد ضحك عليك وفهمك انك مسافر بلاد بره
أحمد : يااااااه عليك يا صميده مش بقولك دمك بجى زى السكر .. قصدى على القاهرة يا خاااااافيف
صميده : اييييييييه ده وبجيت قاعد فى القاهرة كمان ؟
أحمد : وفيها ايه يعنى ياخويا ولا هما كاتبين عليها ممنوع دخول الحيوانات
نور : ههههههههههههههههههههههههههههههه
صميده : لا لا يا ابن عمى مجصودشي طبعا
أحمد : لا يا سيدى ولا تجصد
بينه وبين نفسه (( ايوه كده ادب معاه خناجه علشان يغووور ابن الدزمه ده )).؟
صميده : انت زعلت ولا ايه
أحمد : لا يا سيدى وهزعلى من حمار زيك ليه قصدى وهزعل منك ليه
صميده : طب حجك عليا
أحمد : انما مجولتليش يا سى صميده انت هنا بتعمل ايه ؟
صميده : انا يا ابن عمى شغاااااااااال فى مطعم فى فندق اسمه تروبيكالا
نور : هههههههههههههههههههههههه اسمه تروبيكانا
أحمد : وكمان مش عارف اسم الفندق اللى انت شغال فيه كتك نيله عليك
صميده : ولا يهمك يا جمر . اللى انتى تجوليه هو الصح
وبعدين مش تعرفنا يا احمد على المزمازيل اللى معاك
أحمد: لا يا سيدى مش هعرفك وبعدين انت مالك
صميده: كده يا ابن عمى ماشى ولا يهمك عادى انما انت مجولتليش عبد العال اخوك عامل ايه مع البلد

وعمل ايه فى الازمه اللى كان بيسببها للبلد كلها كل ما يدخل الحمام اصل بجالى كتير منزلتش البل
د
نور: هههههههههههههههههههههههههههههه

أحمد: يالهوووووووى على تجل دمك يا صميده
انت ياض جايب الغلاسه دى منين ؟
أحمد : اييووووه صميده اهو .. اللحج يا صميده اظاهر كده فى حد بينده عليك هناك وبيجول المدير عايزك
صميده: يالهووى المدير عايزنى يجى فى مصيبه حصلت
هجيلكوا تانى

نور : ههههههههههههههه مقولتليش مين ده يا احمد
أحمد : ده ؟ داااا صميده ابو الغلاسه والرخامه والرزاله كلهاااااااااا
نور: هههههههههههه لا ما هو باين عليه
وبعدين هو الكلام اللى بيقوله ده حقيقى
أحمد : يا سيتى متحوطيش فى بالك بجولك دا صميييييييده
أحمد : الله يخرب بيته مخلناش نعرف نتكلم مع بعض
نور: لا عادى يا احمد ولا يهمك بس انا زعلانه ان خلاص قربنا نرجه
أحمد : وانا كمان والله يا نور
نور: طب انت هتعمل ايه دلوقتى يا احمد ؟
أحمد : انا جعاااااااااان
نور: هههههههههههه انت على طول كده يا احمد اكل اكل على طول
أحمد : يا باااااى عليكى وعلى جرك هو مش انتى جولتى انهم عاملين الاكل ابون بوفيه
نور: ههههههههههههههههههههه ايه ( ابون ) ؟ هههههههههه اسمه اوبن بوفيه
أحمد : يااااااااااه على رزالتك انتى كمان هتعملى زى صميده ولا ايه
بتيجى انتى فى الحاجات التافهه وتتكلمى
نور : ههههههه خلاص معلش
أحمد: طب ايه تيجى تاكلى معايا
نور بكسوف راحه قايلاله اوكى
أحمد : وبتجولى مش جعانه يالهوى عليكى تلاجيجى هتروحى هتعتدى على البوفيه كلها
نور : دا انا برده اللى كل شويه بقول انا جعان انا جعاااااااان

وراحوا الاتنين للبوفيه ويا ريتهم ما راحو للبوفيه
ويا سلاااااام على اللى عملوا احمد وعلى الفضاااايح اللى عملها فى اللى بياكلوا هناااااك

أحمد : عايزك يا بت يا نور تاكلى وتملى بطنك على الأخر جبل ما الوكل يخلص
نور : ههههههههههه يخلص ايه بس يا أحمد وبعدين البوفيه مفهوش حد كتير بياكل معانا
أجمد : برده يا نور انتى متضمنيش الاحتياط واجب بجولك ايه
ناولينى كده الفرخه اللى ناحيتك هناك دى وطبج المحشى اللى جنبيها بالمرة
نور : طيب بس انا اول مرة اشوفك جعان اوى كده
أحمد : لألأ اتعودى على كده خلاص دا احنا فاضل يوم ونرجع دا انا مش بعيد ابات
فى الابون بوفيه بتاعكوا ده
فلازم املا بطنى على الاخر
نور: ههههههههههههه طب ما انت اكيد هتجوع تانى يا ابنى اما ترجع
أحمد : ياباااااااااااااااى عليكى يا نور اسكتى بجى خلينى اعرف اتمزج بالفرخايه الجميله دى
دا انا اخر مرة كلت فيها فراخ اما كنت فى الشجه اللى انا جاعد فيها فى مصر وكانت كمان عملهالى الوليه
المايصه جارتى بس كانت ماسخه زيها
نور : ماااشى اتفضل كل انا مش هضايقك تانى

وطبعا كده هما كانوا خدوا الاكل وقعدوا فى المطعم بتاع البوفيه على التربيزة يعنى
أحمد : متزعليييش... بس انا جعان وهنكمل كلامنا بعد ما اخلص يا جمر
نور: طب كل برااحه محدش بيجررررررى وراااك
أحمد : حااااضر ... كده كويس ؟ طب خدى ورك الفرخه دى منى ليكى
نور : لالالا مش ينفع خالص فراخ مع سمك فليه
أحمد : مع اييييييييييه ؟ سمك فاااااليه ؟
نور: ايه يا احمد متعرفش السمك الفليه مش الفاليه
اللى هو بيكون من غير شوك
أحمد : إيوه إيوه عرفته خلاص اللى بيعوم فى الإحواض بتاعت السمك ده
نور: ههههههههه يااربى ... ايوه هو يا احمد كل بقى
أحمد : طب خدى اى حاجه منى اجبرى بخاطرى يا نور طب اجولك خدى يا سيتى
الطبج بتاع السلطه ده وجومى امليه سلطه وتعالى
نور: نعم نعم نعم ؟؟؟؟ من عينى يا أحمد
أحمد : تسلم عيونك يا جمر انت
وبعد ما راحت تجيبله السلطه بيكلم نفسه (( اومال ايه نعم نعم نعم دى اللى قالتها
دى زى حاضر مثلا عندها ولا ايه ))

المهم وهما قاعدين كان بياكل على الطربيزة اللى جنبيهم واحد من الجامعه برده معاهم واسمه ميدو
بس اييه قاعد معاه اربع بنات وشغالين بقى ايه ضحك ومقضيناها خاااالص
والواد ايه من الشباب الجامد جدا جدا واللى بيجيبوا من الاخر

نور: ايه ده يا احمد ده ميدو اهو
أحمد : يكونشى عادل امام يعنى ؟ ميشو مين ؟
نور : ميدو يا احمد بقولك ميدو الولد اللى معانا فى الجامعه
احمد : طب اهلا وسهلا اجوم ابوسهولك يعنى ولا اعمل ايه ؟
نور: طب انا هقوم اسلم عليه واقوله على حاجه كنت عايزاها منه
أحمد : نعم يا ست الجمورة تجومى تسلمى علييييه لييييييييييه ؟ يكونش حد جالك
انك قاعده مع سوسن ؟
نور : ههههههههه لأ والله مش قصدى بس اصلا كنت عايزة منه رقم الموبيل بتاع اخته علشان كنت عايزاها
فى حاجه
أحمد : ااااااااااه وبعدين ايه اللى عامله فى شعره ده وايه النضارة اللى قد ودان الفيل اللى لابسها
على عينه دى ودى يا ترى حفظ نظر ولا لابسها كده يتمرجع بيها جدام البنات
نور : دا استيل مووووت يا احمد وعسوووول اوى اوى
أحمد : طب ما تجومى تاخديلك كده بوستين على الماشى منه
نور: لأ انا بقولك يعنى انه استيل مش اكتر وبجد انا دلوقتى عايزة رقم اخته اعمل ايه وكل
ما اشوفه انسى اخده فا دلوقتى فرصه وانا فاكره
أحمد : طب من الاحسن انك تندهيلوا وهو يجى احسن
نور: طيب اوك فكره برده
نور: ميدووو ميدووووو
ميدو : ايه ده نور ازييييك يا بنتى

وراح قايم من على الطربيزة وراح راح عند طرابيزتهم
ميدو : ايه يا بنتى محدش بيشوفك ليه مختفيه يعنى
نور : معلش بقى يا ميدو انت عارف الشهرة والاضواء فا لازم ههههههههه
اعرفك احمد يا ميدو وده ميدو يا احمد
ميدو : ازيك يا ابو حميد وايه يا عم المطعم اللى انت فاتحه قدامك ده
نور : ههههههههههههههههههههههه
أحمد : هههههه مش كنتى تجوليلى يا نور ان ميشو صاحبك دمه خفيف كده
ميدو : وانت معانا بقى يا مان فى الجامعه
أحمد : مان ؟؟؟؟؟؟ بتجولك احمد وبعدين مان دى شتيمه ؟؟؟؟
ميدو : لأ يا صاحبى عيب عليك دى معناها راجل بس بالانجلش
أحمد : ربنا يخليك يا ميشو قصدى يا ميدو انت اللى شكلك راجل
ميدو : ربنا يخليك
أحمد : ويا ترى النضارة دى نظر ولا ايه ؟
ميدو : هههههههههههههه نظر مين يا عم الحج انت ايه مش شايف السواد اللى
فيها ولا ايه
دى نضارة شمس يا صاحبى
أحمد : اااااااه اللى هى ضد الشمس وكده
زى قبنورى ضد الحرق وضد الكسر هههههههههههههههه
نور : احمد يا ميدو من الناس القريبين اوى منى فى الجامعه
ميدو : اهلا وسهلا يا مان بلاش مان دى اهلا يا صاحبى وفرصه سعيدة
نور: كنت بقولك ايه يا ميدو كنت عايزة رقم سارة اختك علشان كنت عايزاها فى حاجه
ميدو : بس كده يا جميل هاتى موبيلك وانا اكتبهولك
نور : اتفضل
ميدو : مش عايزين منى حاجه بقى يا جماعه انا جمبيكوا على الطرابيزة لو عوزتوا اى حاجه منى
ماشى يا ابو حمييييييد
أحمد : ماشى يا صاحبى ربنا يخليك
نور : شوفت بقى انه طيب وعسل وجدع كمان
أحمد : ما خلااااص يا جمورة ايييييه ده كله كفاايه حاجه واحده
نور: ايه رايك يا احمد تعمل نيولوك فى شعرك ولبسك وكده زى ميدو
أحمد : بجولك ايييه وماله شعرى ولبسى يا ست هاااااانم
ايه شايفانى اراجوووووز ؟؟
نور: لأ يا احمد والله مش قصدى بس انا قصدى ان الناس كلها بتعمل تجديد فى شكلها
وكده وهيبقى للأحسن طبعا فاكر اخر مرة عملت فيها كان جميل ازاى
أحمد: اه طبعا وانا اقدر انسى بأمارة اما الحلاق اللى حلقلى تانى يوم مات
نور : ههههههههههههههه
أحمد : اه والله انتى فاكرانى بهزر فا مش ناقصين حد يموت تانى كفايه المرة اللى فاتت

ومن ساعتها وانا متعقد من البلو توك
نور : ال ايييييييييييييه ؟ يا اربى اسمه نيو لوك
احمد : مش موضوعنا دلوجتى يا رخمه ... طب انا موافج بس عايز حلاج يكون
كويس بقى ومش من اللى بيموتوا
نور: ولا يهمك يا سيدى كده كده احنا خلاص راجعين بكره اما نرجع اخلى ميدو يوديك للحلاق اللى بيروحلوا
وبعديها ننزل نجيب اللبس كمااان ايه رايك ؟
أحمد : ماااشى يا جمر . بجد يا نور مش عارف اجولك ايييييه يا نور انتى طيبه جوى جوى
نور : لأ يا احمد متقولش كده انت متعرفش انت ايه بالنسبالى
أحمد : طب انا هجوم اغسل ايدى

طبعا نور اضايقت علشان احمد قطع الحوار الرومانسى اللى كان ابتدى بينهم
نور : طيب اوكى اتفضل يا بيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tanbouly
شخصيه مهمه
شخصيه مهمه
tanbouly


ذكر
عدد الرسائل : 678
العمر : 38
المزاج : رايق
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Qatary31
تاريخ التسجيل : 27/03/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 4:49 am

بجد مواقف تضحك فعلا
تسلم ايدك ومستنين تكمل الحلقات الباقية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bink
مشرفة حوار ونقاش
 مشرفة حوار ونقاش
bink


انثى
عدد الرسائل : 2426
العمر : 34
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Qatary18
علم الدوله : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Female31
تاريخ التسجيل : 24/02/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 1:50 pm

ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه

بجد تسلم ايدك
موضوع عسل
ماشاء الله عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟


ذكر
عدد الرسائل : 1180
العمر : 37
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 2510
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 01, 2008 1:53 am


" احمد انتهز فرصه ان نور طلعت تغير هدومها وراح اعد جنب الوليه وحصل اللي حصل " اكيد
" الوليه طبعا مبتعرفش عربى اصلا " خالص
احمد : يالهوي علي الغزال اللي بيلعب في الرمل
الوليه : ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ؟
احمد : يالهوي علي الحصان اللي قاعد علي الشط
الوليه : ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ؟
احمد : يالهوي عالجمر اللي الميه بلته
الوليه : ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ؟
احمد اتخنق وزهق كل الكلام ده والوليه مش راديه تعبره
احمد عجبه تقل الوليه وحنا عارفينه صعيدهي ومخه تخين لازم يكلمها
احمد : ايه يا عم التقل دا عبرنا ولو بنظره
الوليه خدت بالها ان في صوت بيتكلم بصتله
احمد : يا دين النبي ايه العنين الدامده دي
احمد : بس بس بس بس بس بس انت يا جمر
الوليه : _______________ ؟
احمد سرحان في عيون الوليه ومش عارف يقول ايه اتبلم
يالهوي دا نور جايه في الطريق واحمد لسه مبلم في عيون الوليه
نور : احمد " احمد مش هنا خالص راح في دنيا تانيه " مش معانا
نور : احمد احمد احمد
احمد : ايه مين
نور : ايه يا بني انت سرحان في ايه كده
احمد : لا مافيش
نور : طيب انتا جاي معانا ولا قاعد
احمد : نروح فين
نور : هنروح نفطر ونطلع علي البلاج
احمد : طيب روحوا انتوا انا قاعد هنا شويه
نور : لا يا احمد تعالي معانا
احمد : لا انا عايز اعد هنا شويه
نور : كده يا احمد مش عايز تروح معايا
احمد : خلاص خلاص انا هاجي معاكي جومي كتج الجرف
نور : بتقول حاجه يا احمد
احمد وهو ماشي في سره با بنت الدزمه لازم تيجي دلوقتي انا كنت خلاص هكلم الوليه
نور : احمد انت بتقول حاجه
احمد : لا
نور : طيب انت مش هتطلع تغير هدومك وتلبس الترنج اللي من السعوديه الجامد جدا ده
احمد : اه والله فكرتينني بصي انا هطلع اغير وابقي اجيلك روحي انتي

" احمد وزع نور وطلع غير ومش راحلها راح فيــــــــــــــــــــــــــــــــــــن " فين


احمد ساب نور راحت المطعم وطلع هو يغير لكن خد وقت كتير اوي
لانه مش عارف يلبس الترنج اللي من السعوديه الجديد
محتار يلبس انهه وش اصله وشين زي بعض ما علينا احمد اتخنق راح رامي الترنج
ولبس ترنج غيره ونزل نفض لنور و راح يدور علي الوليه
مش لاقها في نفس الوقت نور قلقت علي احمد راحت تدور عليه واخيرا
نور : كنت فين يا بني
احمد : ماكنتش وهروح فين يعني
نور : بس ايه الشياكه دي هو دا التنرنج اللي جايبه من السعوديه
احمد : لا التاني فوق في الاوده مرضتش البسو الواحد المفروض ميلبسش اللبس الدامد بتاعه من اول الرحله اكده
" احمد مش عايز يعرف نور انه مش عارف يلبسه عشان ما تتضحكش عليه " اه يا كداب
نور : طيب يلا عشان نروح نكمل اكل
احمد : يالهوي انتي هتكلي تاني انتي مش فطرتي
نور : لا انا كلت حاجات بسيطه كده مستنيياك عشان تفطر معايا
احمد : مرسي يا نور ربنا يخليكي
نور : يلا يا احمد
احمد :جرسووووووووووووووووووووووووووووووووووووون انتا ياااااض
نور : بس يا احمد الناس بتبص علينا هو هيجيلنا المنيو بتاعه الاكل دلوئت
احمد : منه مين هي منه دي شغاله معاه
نور : يالهوي المنيو المنيو
احمد : اه منيو مش منه مين منيو دا بقه
نور : يالهوي يا بني ليسته الاكل
احمد : اه ماتقولي كده من الاول لازم تجيبي منه يعني الاول
نور : طيب شوف هتاكل ايه
احمد : طيب انا هاخد ايه دا مافيش فول طعميه بدنجان ايه الاكل دا
نور : هو انت في البلد الفطار هنا زبده مربه جبنه حاجات خفيفه كده
احمد : والحاجات دي بتشبع ولا هنجوع منها
نور : يعني كل لاغيه متشبع دا اوبن بوفيه
احمد : طيب بص يا كابتن هاتلي 5 زبده و10 مربه و 5 جبنه و10 عيش
الكابتن : ليه يا فندم انت عازم حد
احمد : وانت مالك يا سقيل اه عازم نفسي علي الفطار شوف الانسه تاكل ايه
نور : هتلي زبده ومربه وجبنه ورغيف عيش بس
الكابتن : اي خدمه تانيه
احمد : متشكرين يا خفه روح يلا يااض
نور : ايد دا يا احمد عامل الولد بشكل احسن شويه
احمد : يا عني اطلع البس بدله واكلمه عشان اكلمه كويس
نور : هههههههههههههههههههههههه يخربيت عقلك يا احمد مش قصدى
احمد : هو الراجل اتاخر كده ليه انتا يا عم جعانين
نور : يالهوي براحه يا احمد الناس بتضحك عليك
احمد : ليه هو انا بكلمه وانا واقف عي ايدي طب يلا والله مانا واكل
نور : خلاص يا احمد برحتك بس انا جعانه
احمد : يلا نروح ناكل في حته تانيه

و خدها احمد و هيروحو ياكلو فى حته تانيه
احمد وهو ماشي لقى مين في وشه وهو داخل يفطر



احمد بعد ما حلف على نور انهم يفطروا في مكان تاني
وهما طالعين لاقى الوليه اللي كان عايز يكلمها
وشه احمر وراح لنور قالها
احمد : نور عشان خاطرك انتي بس هنرجع ناكل في المطعم عشان انتي شكلك جعانه
نور : مرسيي يا احمد علي زوقك " طيبه ماتعرفش اللي فيها " خالص
احمد : هو الجارسون اتاخر كده ليه انت ياااااااااااااااااااااض
احمد : فين الوكل
نور : اهه جاي اهه
الكابتن : اتفضلوا الاكل بالهنا والشفا
نور : مرسيي
احمد : يلا ياض من هنا
نور : ايه يا احمد خلي قلبك رقيق من كده
احمد : طيب يا سيتي بقلك ايه يا نور ما تيجي تعدي مكاني
نور : ليه يا احمد
احمد : يعني تعالي بس
نور : طيب تعالي من شوف اخرتها معاك
طيبه اصل الوليه كانت اعده ورا احمد و هوا كان عاوز يبصلها
احمد : سرح في عيون الوليه ونسي الاكل ونور
نور : احمد احمد " احمد مش هنا " انت يا احمد انت رحت فين
احمد : ايوه بتقولي حاجه
نور : يالهوي انت دا كله ومش معايا انت سرحان في ايه
احمد : سرحان عبد البصير
نور : هههههههه خفيف سرحان فيه ايه بجد وبتبص فيا كده ليه
احمد : انا ببص عليكي انتي بتتلككي ولا ايه هبصلك ليه يعنى
نور بتتلكك " راحت نور بصت وراها لاقت الوليه بتتضحك لاحمد واحمد سرحان معاها " هههههههه
تش تش تش نور دلقت الميه فوق هدوم احمد
احمد : ايد دا يا نور ينفع كده الترنج اتبل هخرج ازاى دلوئت
نور : احسن عشان تسرح برحتك بعد كده انا ماشيه
احمد : خدي بس يا مجنونه مالك زعلتى ليه بس
نور سابت احمد وطلعت اودتها وزعلانه احمد طلعلها عشان يصالحها
احمد : نور خلاص بقي انا اسف بجد
نور : اسف علي ايه
احمد : عشان بصيت للوليه
نور : وانا مالي ما تتحرق انتا وهيا " ونور يا عيني هتموت عشان بص للوليه " ومتغاظه
احمد : اتحرق كده طب انا ماشي راجع البلد ومش هتشوفي وشي تاني غير علي الدراسه
نور : احسن روح " فى لحظه زعل جامده وعصبيه " كده
احمد : كده طيب شكرا علي الرحله الجميله دى
نور سمعت اوده احمد بتتفتح وطالع بالشنط ونازل من علي السلم
نور جريت ورا ولاقيته بيكلم في التليفون من الريسبشن بيكلم مين


( نور وهي نازله جري ورا احمد عشان تخليه يعقد معاهم الاسبوع فلاقته حاطط الشنطه بتاعته جانبه وبيتصل بالتليفون
يا تري بيتصل بمين )
احمد : الو
جارته : الووووووووووو مين معايا في التليفون بس ازاي دخلت جوه هههههههههههههه
احمد : مش وقت استظراف امك دلوقتي
جارته : ايه يا واد الخفه دي مين معايا
احمد : انا احمد اللي اتهبب وساكن في الشقه اللي قدامك
جارته : اه حماده ميدو مودي ازيك يا واد يا موودي عامل ايه انت فين ياض وازاي اخبارك
احمد : انا في شرم الشيخ
جارته : مش كنت تقولي يا واد كنا رحنا سوا
احمد : تيجي فين يا وليه دا انتي لو شوفتي النسوان اللي هنا تنتحري
جارته :جاتك ايه يا ميدو عسل بس عسل اسود تلاقيك معاك الجثه اللي كلمتك قبل كده هي لسه عايشه يا واد هي مش ماتت في التليفون
احمد : عيطوا عليكوا بدري يا شيخه بتفولي في وش البت دانتي خارجه من الترب بكفاله يا وليه روحي موتي (نور سمعت الكلام دا وشها نور من الفرحه )
جارته : انا يا ميدو انا يا واد لو عايزه اكون زي جوليا روبرت هكون
احمد : جوليو ابو ربع جنيه انتي بتكلي الحاجات دي يا وليه
جارته : جاتك ايه يا ميدو يخربيت عقلك سكر انت بتتصل ليه بقي
احمد : بقلك انا نسيت المفتاح تحت الدواسه اللي قدام الشقه خديه خلي معاكي لحد مرجع انا راجع النهارده
جارته : ماشي يا حبيب قلبي ترجع بالسلامه مستنياك
احمد : مستنيه مين يا وليه انتي تخلي معاكي المفتاح بس
جارته : ماشي يا مودي ترجع بالسلامه خلي بالك من نفسك
( احمد بيحط السماعه وبيلف لاقه نور في وشه )
نور : انتا مسافر خلاص
احمد : اصل اعد لمين انا جاي عشانك وانتي زعلتي ومشيتي
نور : مانتا السبب سرحان في واحده وانا معاك
احمد : خلاص يا سيتي انا اسف
نور : وانا اسفه ماتسفرش خلاص
احمد : خلاص مش مسافر عشان خاطرك انتي
نور : مرسي يا احمد بجد انتا طيب اوي
احمد : انتي اطيب والله
نور : طيب بقي اطلع حط الشنط وتعالي نتمشي
احمد : بس انا جعان اوي
نور : خلاص طلع الشنط وتعالي نفطر
احمد : اوك
احمد وهو طالع يودي الشنط وبيغير باب الاوضه خبط يا تري مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قولوا لي تفتكروا مين؟


( احمد ساب نور واقفه في الريسبشن وطلع يحط الشنط وهو بيغير الباب خبط )
احمد : مين اللي بيخبط
الطارق : انا
احمد : ايوه مين يا عني انت مش بشر كائن يعني ليك اسم
الطارق : ايه الظرف دا ايوه يا عم انا كائن يعيش ويتعايش وليا اسم انا محمود ( محمود دا صاحب احمد شافه في المطعم وطلع وراه الاوده عشان يسلم عليه)
احمد : ( فتح الباب لاقا محمود صحبه خاده بالحضن وسلامات وبوس )
محمود : ازيك يا ابو احميد يخربيت عقلك انت ايه يا واد اللي جابك هنا وجاي مع مين
احمد : اهه تغير شويه بدل ما نروح البلد جيت هنا مع اصحابي
محمود : طيب ياباشا اسيبك انا برحتك عشان تشوف اصحابك والبنت اللي مستناياك تحت
احمد : ماشي يا مان انت شوفتني معاها
محمود : اه يا معلم شوفتك في المطعم تحت بس تعرف زوقك حلو يا مان عرفت تنقي يا معلم
احمد : انقي ايه يا معلم دي صاحبتي اصلي معرفش حد في الرحله غيرها
محمود : طيب يا مان اسيبك بقي ولو عوزت اي حاجه انا في الخدمه
احمد : ماشي يا مان والف شكر

( احمد ساب محمود ونزل يفطر بقي اخيرا عشان هيفطر مع نور )
احمد : اخيرا يا نور هنفطر
نور : اخيرا انا ميته من الجوع
احمد : لو سمحت الفطار بتاعنا
الجرسون : حاضر يا فندم
احمد : بس بسرعه والنبي عشان ميتين من الجوع
نور : اه بسرعه خالص عشان ممكن ناكل في بعض دلوقتي
احمد : بسرعه يا عم احسن تيجي تاكل فيا
جرسون : حاضر يا فندم

( الجرسون جاب الاكل وكلوا الحمد و لله ونور خدت احمد وتمشوا علي البحر )
نور : انت هتعمل النهارده ايه يا احمد
احمد : مش عارف والله يا نور انا عندي فكره احنا نتمشي شويه بعدين انا هطلع انام عشان تعبان من السفر
نور : عندك حق والله اوك وبليل ننزل نخرج ونشوف البلد
احمد : اوك يا نور
نور : البحر هنا حلو اوي بكره اكيد ننزله سوا
احمد : باذن الله
نور : يلا نرجع بقي
احمد : يلا

احمد ونور طلعوا اوضهم
وهنعرف عملوا ايه الحلقة الجاية



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟


ذكر
عدد الرسائل : 1180
العمر : 37
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 2510
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 8:20 am



( احمد ونور طلعوا يسيتريحوا وهيخرجوا مع بعض بليل ....................... بعد وقت طويل احمد ونور قابلوا بعض بليل كده بعد المغرب وخرجوا مع بعض )
احمد : تصدجي يا نور شوفي احنا بقلنا قد ايه مع بعض وانا مش عارف عنك اي حاجه
نور : وانا بردك تصور بص يا سيدي اتكلم انا ولا تتكلم انتا
احمد : لا اتكلمي انتي وانا بعدين اتكلم ليدز فرست
نور : بص يا سيدي انا اسمي نور عبدالله والدي شغال مدير بنك اوك
والدتي اسمها مش مهم وشغاله في الجامعه
احمد : تصدقي اسم مامتك جامد مش مهم مين اللذيذ الي سماها الاسم ده
نور : هههههههه يخربيت عقلك يا احمد اسمع بقه
احمد : اتفضلي خلاص
نور : وانا عندي اخت واحده اكبر مني ومسافره مع جوزها واعده في البيت لوحدي مع ماما
وبابا وليا اخ صغير كده بس ايه عسل
احمد : ربنا يخليهملك
نور : انا حكيت اهه اتكلم انت شويه
احمد : بصي يا سيتي انا اسمي احمد عمر والدي عمده القريه الي عايشين فيها
والدتي ست بيت طيبه اوي
نور : ربنا يخليهالك
احمد : ربنا يخليكي وانا عندي اخت صغيره كده بس ايه عفريته موووووووووت
نور : ربنا يخليهالك
احمد : بس قوليلي انتي دخلتي الكليه دي كان نفسك فيها ولا عشان مجموعك
نور : لا انا كان نفسي ادخلها عشان والدي يعني كده
احمد : طيب
نور : وانت دخلتها ليه تلاقيك عشان المجموع
احمد : لا والله انا دخلتها عشان كان نفسي اخشها يعني شغلها كتير وفي جميع المجالات
نور : قولي صحيح يا احمد لما تيجي تتجوز ايه مواصفات البنت اللي انت نفسك تتجوزها
احمد : ايه السؤال المحرج ده بس ( بصي يا سيتي )
اولا لازم تكون مؤدبه جدا وجميله وتكون دمها خيف زيك كده ( نور وشها احمر واخضر وبتكلم نفسها دا كل المواصفات دي فيا وسرحت في كلام احمد)
احمد : وانتي يا نور بتحلمي جوزك يكون ازاي نور نووووووووووووووووووووووووووووووووووووور انتي رحتي فين
نور : هه معاك ايوه كنت بتقول ايه
احمد : لا انتي كنتي فين يا بنتي بقولك بتحلمي جوزك يكون ازاي
نور : بص لازم يكون بيحبني مووووووت ويكون طيب وجميل ودمه خفيف
احمد : ( احمد بيضحك مع نور ) تصددقي المواصفات دي فيا يعني انفع ابقي جوزك
نور : ههههههههههههههههههههههههههه يا بن الايه انا نفسي في ايس كريم دا يا احمد
احمد : من عنيا يا نور

( نور واحمد اتمشوا كتير اوي وكلموا اكتر وراحوا المطم بتاع الفندق اتعشوا وطلعوا ناموا )
( تاني يوم الصبح احمد ونور فطروا سوا وراحوا البحر)
احمد : ايه يا نور انتي هتنزلي البحر
نور : طبعا يا ابني هو انا جايه هنا عشان اتفرج عليه
احمد : طيب خالي بالك من نفسك
نور : طيب انا بعرف اعوم خالي بالك انتا من نفسك ( احمد علي فكره بيعوم علي اده )
احمد : الحقوني الحقوني الحقوني يا نووووووووووووووووووور بغرق
نور : ااااااااااااااااااااااااااااحمد


( يالهوي انا سايبة احمد دا كله بيغرق ومحدش انقذه دا زمانه ماااااااااااااات لما نشوف حصله ايه)
احمد : يا نوووووووووووووووووور الحقيني الحقيني ( واحمد قاعد يطبش باديه ورجليه وينزل ويطلع يا عيني يا احمد
نور : احمد انا جايه اهه امسك نفسك شويه
( يا عيني نور كانت لسه بتغير هدومها مش لحقت نطط في الميه بهدومها وجت عند احمد لسه بتمسكه احمد فضل يضحك ويعوم ونور يا عيني هتعمله ايه وزعلت منه ومشيت

احمد : خدي يا نور انا كنت بهزر معاكي بجد والله خدي بس مش تزعلي
نور : نور دي حركه تعملها فيا بردك انا قلبي وقع في رجلي اخص عليك يا احمد
احمد : خلاص بقه يا نور المسامح كريم وانتي مش بتزعلي صح
نور : خلاص يا احمد مش حصل حاجه بس مش تعملها تاني
احمد : اوعدك اني مش هعملها تاني اطلعي بقه غيري هدومك عشان مش تخدي برد
والبسي كده اللي علي الحبل وانزلي عشان هعزمك علي غدوه جامده مووووووووت

( نور طلعت غيرت واحمد طلع لبس هو كمان اللي علي الحبل وراحوا فين)

فااااااااااااصل اعلاني ونعوووووووووووووووووووووووووووود

اعلانااااااااااااااااااااااااااااات طويله شويه

( احمد ونور نزله وقابله بعض في الريسبشن )
نور : ايه بقي يا احمد الغدوه الجامده دي
احمد : لا دي مفاجاه هتعرفيها دلوقتي
نور : طيب يلا بسرعه عشان انا هموت من الجوع
احمد : اوك يلا تاكسي
التاكس : where are you go?
احمد : see food ( بعيد عنكوا كده دا اكبر محل سمك في شرم )
نور : وااااااااااااااو ايه المحل التحفه ده يا احمد
احمد : دي حاجه بسيطه كده عشان اعتزرلك علي الموقف اللي حصل الصبح
( نور بتقول في سرها ياريت تعمل الموقف دا كل يوم )
نور : موقف ايه يا احمد مافيش حاجه حصلت دا يدوب كان قلبي هيقف
احمد : بعد الشر عليكي عشان الخضه دي قولت اغديكي اكله جامده موووووووت
الجرسون : اوامرك يا افندم تطلب ايه
احمد : بص يا سيدي عايزين اولا جميع انواع السلطات والمخللات
ثانيا بقي هات جميع انواع السمك اللي عندكوا ظبطنا يعني
ومتنساش الجمبري عشان الفوسفور يعني ظبطنا كده
الجرسون : اي خدمه تانيه يا افندم
احمد : شكرا متنساش اهم حاجه الميه بسرعه
نور : ايه الاكل دا كله يا احمد احنا هنقدر ناكل دا كله
احمد : ان شاء الله انا بقالي يومين مش باكل الاكل بتاع الفندق ده مش بيشبع خالص
احمد : قوليلي صحيح يا نور عقبال ما يعملوا الاكل انتي مش اتقدملك حد للجواز خطوبه
يعني
نور : بيتقدموا والله يا احمد بس انا لسه صغيره مش بفكر في الكلام ده دلوقتي وبعدين انا لسه مش قابلت فارس احلامي يعني لسه شويه

احمد : عملتي خير والله جواز ايه دلوقتي انتي لسه صغيره
نور : وانت مش حاطط عينك علي حد
احمد : حاطط عيني علي الطفايه دي
نور : ههه يخربيت عقلك بجد والله
احمد : لسه والله يا نور مش قابلت الانسانه اللي بحلم بيها بس يعني في احتمال اني لاقتها
نور : وشها احمر واخضر وضرب الوان طيب ما تقولي مين دي ؟
احمد : لا لسه شويه في الوقت المناسب هقولك
الجرسون : الاكل يا افندم

( احمد ونور اكلوا بالهنا والشفا وشربوا بيبسى واتمشوا لغايه بليل ولفوا البلد
وفضلوا يتكلموا كتير اوي مش عارفة بيتكلموا في ايه المهم الاتنين روحوا وناموا
تاني يوم بقه صحيوا ونزلوا فطروا وراحوا البحر )

احمد : صباح الخير يا نور
نور : صباح الخير يا احمد عامل ايه
احمد : المشي بتاع امبارح ده بوظلي رجلي المهم انتي هتنزلي البحر
نور : اه بس اوعي تعمل حركه امبارح
احمد : لا خلاص عيب مش هعملها تاني
( احمد ونور نزلوا البحر وبيعوموا فاحمد وقف شويه ونور دخلت جوه من كتر الارهاق جالها شد عضل فكانت هتغرق اعدت تنده علي احمد واحمد منفضلها
وكانت هتغرق عايزين تعرفوا هيحصل ايه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد: نور هو احنا هنرجع امتى
نور: مش دلوقتى يا احمد لسه هنشترى حاجات ونرجع دا احنا في شرم

احمد: يعنى ايه في شرم سوق الازبكية يعنى ولا ايه
نور: هههههههههه عسل والله
احمد: طيب تخدى شوية ههههههه مش تزعلى بجا انا باضحك معاكى ومتجفليش معايا امال ...ماشي يا كتكوتة على رأي حماصة اللمبي
نور: حماصة ههههههههه اسمه محمد سعد
احمد:ليه هو ابن سعد زغلول ولد عم الام صفية ولا ايه
نور :خلاص يا احمد قفل ع الموضوع دا بقا
احمد:طيب احنا هنعمل ايه دلووووقت
نور:هنروح للكافيتريا نشرب كابتشينو او نسكافيه ونرجع تانى
احمد: نشرب ايه ...لللللللللللللللللللع انا مليش في الصنف دا مكنش الشاى اللى في الكوز الكبير دا يا بلاااااااااااش
نور: كوز ايه بس اسمها شووووب
احمد: وانا مالى بجااااا بالشوب والكلام اللى انتى بتحددى فيه دا
نور:ثوانى يا احمد مروة صحبتى هناك اهى اسلم عليها ومعاها مودى
احمد: ومين مودى دا ابن العمده حدااااهم ولا ايه
نور: ازيك يا مروة وازيك يا مودى
مروة : ازيكم عاملين ايه وحشانى يا نور والله ..مش تعرفينا ؟
احمد: انا احمد معاها في الكلية
مودى: يا اهلا يا صحبي ايه الروشنة الجامدة اللى فيك دا ..جامد والله
احمد: خلاص يا خفيف عين امه انت
نور: هههههههه أحمد دمه خفيف اوى يا جماعه
احمد: وانتى فرحانه وانتى بتجوليها كده ليه
مروة : طيب معلش هنستأذنكم عشان نحضر الحاجات قبل منشي بقا
أحمد: طيب بسرعه لا الجطر يفوتك
نور: ياله نشترى شوية حاجات بقا
أحمد: ماشي انا هشترى ل بوووى جلباية وامى تييييشت تعجن فيه
نور: ايه تيشت ومش تيشت ...يا احمد دى بلد سياحية فيها سياح ومش هتلاقي الكلام دا
أحمد: طيب اشترلهم ايه يعنى
نور: يعنى تشترى ليك نظارة شمس وشنطة كروس واحد وكده يعنى يا حماده
أحمد: حماده انا مبدلعشي يا نوووور عيب قوووليلي ميدو احسن ههههه
..ماشي وهنشترى دول منين بجاااا مفيش سوق هنا ولا ايه انا شايف حمير ياما معديه من هنا هوووو
نور: لا مفيش سوق واسكت بقا عقبال منشوف هنشترى ايه
أحمد: طيب انا همشي شوية اشوف اللبس والنضارة والكلام دا ..ماشي يا بت ولا اييييييييه
نور: طيب استنانى هنا ماشي يا جميل
أحمد: حماده وجميل ..شكل امى صلت الفجر حاضر النهاردة
نور: هههههههههههههه


اخينا احمد بقا وهو ماشي لقي واحد بيعلم ابنه السباحه جه احمد قايله
أحمد: بص انت تحدفه في الميه يردلك تانى علي طووول ويبقا هو كده تمام جووووووى
الراجل : thnx man..im realy thank u
أحمد: هو ايه هو فاهمنى ولا ايه الراجل دااااا وانا مالى بالراجل هي فين نوور بجاااااااا

احمد:يا نووووووووووووووووووور يا نووووووووووووووووور
نور: بص يا احمد انا اشتريت حاجات حلوة ازاى
أحمد: ايه القصير دا عيب يابت الكلام دا بتلبسي بنطلون مجطووووووووع ولا ايه
نور: دا برمووود يا احمد
أحمد: ايه برمود دا مكنش المثلث بتاع برمودا ولا ايه
نور: يللا بقا عشان اشتريلك شوية حاجات ونرجع وعشان تروح تعمل نيولوك عند الحلاق بتاع ميدو ونروشنك شوية
أحمد: ماشي يا جمووووورة انتى
نور: ايه رايك في التي شيرت دا والبرمود دا والكوتشي الصابوووه دا هيبقا طقم عليك تحفه
أحمد: ايه طجم دا هو طجم اسنان ولا ايه ... ماشي حلو الكلام يا نور متشكر يا نوور

وخلاص واحمد بيودع شرم وبيقول جايلك السنة الجاية ان شاء الله مش تتغيري بقا او تللعبي

وركبوا الاتوبيس وراجعين
--------------------------------------------------
دى الحلقة قبل الاخيرة
نشوف بقا أحمد ونور وهما راجعين في الاتوبيس وبعد ما سابو شرم
متنسوش الاحداث معايا اوك
نور : شايف يا أحمد شرم حلوة اد ايه؟
احمد: جميلة جوى شرم بس انتى الاحلى يا نور
نور: عيب يا حمادة بتكسف
أحمد: بتتكسفي ويعنى انتى لما تجوليلي يا حمادة هفرح انا أكيد هتكسف بردوو
نور: خلاص لا انا اكسف ولا انت
أحمد: الاغنية دى سمعتها جبل كده بتاعت مين دىىىى
نور: انه اغنيه ؟
أحمد: نور عينى
نور: ااااااااااااااااااه نور عينى بتاعت تامر حسنى
أحمد: تامر بن الولد حسنى اللى هو............
نور: هو ايه ؟
أحمد: لا متخديش في بالك حصل خير بس دى انا سمعتها قبل كده قبل برنامج بكااااااار عشان الطابور الصباحي وكده ههههههه
كل دول وهو لسه مش ركبوا الاتوبيس المهم ركبوا الاتوبيس فـ
أحمد بيقول لنور: الاتوبيس دا مكيف يا نور؟
نور: انت جيت فيه اول مرة انت شايفه ايه ؟
احمد: والله انا شايفه انه راجل طيب جووى جوووى وربنا يصلحله الحال ويتجوز اتوبيساية تكون محترمة بردو
نور: تعرف ان انت عسل يا احمد
احمد: بجد بجد الكلام دا من الحتة اللى في الشمال يا نوور ولا اييييييييييه
نور: اه يا احمد انت تستاهل كتير اووى والله
احمد: خلاص يا نور الا انا بتغر بصراحه وهقلبها نكد عليكى فريحي نفوخك بقا
احمد ونور وهما راكبين لقوا شاب مع جيتار وبيعزف وكلام ....
أحمد: بقولك ايه يا بن عمى
نور: انت بتكلم مين
احمد: الشاب الحليوة اللى هناك دا يا بن عمى يا بن عمى
الشاب: نعم يا مان
احمد: مان؟!!! دا اخر واحد جلهالى لسه في المستشفي دلوجتى بيتعالج ههههه بضحك معاك يا مان انت كمان
نور: هههههههههه انت مشكلة يا احمد
أحمد: بس يا بت انتى كلام الرجالة والمانات مع بعضيهم مش تنحشرى انتى اسكتى خالص
الشاب: ماشي يا مان انت عاوز ايه بقا أأأمر يا جميل
أحمد: عاوز العب شوية ع الزمارة الكبيرة اللى في ايدك دى ...تصدق يا اخ
الشاب: اصدق ايه
أحمد: لا متصدقش ..كان في وخلص خلاص فوووووت علينا بكرة بجاااا ههههه
نور: اهدى يا احمد شوية عشان منعرفش مين دا وانت داخل في تريقة
أحمد : عادى دا مان وانا مان وهنقضيها ميينز باذن الرحمن
الشاب: عاوز تلعب ع الزمارة ؟
أحمد: اه ياريت يا مان والله
نور: عاوزة اشوف ابدعاتك بقا يا أحمد بلييييييييييز
أحمد: ايه بليييييييز دى انتى عاوزة تشربي اصل كنت بخدها في درس اللغة الانجليزية وانا صغير عاوزة تشربي تجولي بليييز عاوزة تقومى وتقعدى تجولي بليييييييز ...اى حاجة بلييييييز في بليززززززز
الشاب: خد يا مان انت
أحمد: اتفرجى عليا بقا يا نور وانا ببدع
نور: ماشي يا احمد
أحمد مسك الجيتار وعمال يعزف زى اى حد ومهواش عارف بيعمل ايه خالص
احمد عطى الجيتار للشاب دا وقاله جميلة الزمارة دى كمل عليها وهات علبة سجاير بقا ههههههههههه
الشاب : طيب شكرا يا مان على كلامك الحلو دا
أحمد: عجبك يعنى خلاص هلفهولك في سندوتش بقا عهههههههههههه
نور: لا يا أحمد انت زودتها كتير وهما مش يعرفنا بس شكله طيب عشان متكلمش خالص
الشاب: ولا يهمك وانت زى العسل يا أحمد
أحمد: شايفة يا بت يا نور الناس بتعترف بيا ازاىىىى انى عسل لكن انتى استغفر الله .......

نور: بقا انا يا احمد ماشي احنا قربنا نوصل اهووو وشكرا يا احمد بجد وانا زعلانة منك بجد
احمد: لللللللللللللللللللللللللللللا مش تزعلى مش اقدر انا يا جميل انت دنتا الحتة اللى في الشمال
نور: طيب خلاص وانا مقدرشي ع زعلك اساسا يا احمد
أحمد: منا عارف انك مش تقدرى لو تقدرى هولع في الدرة اللى عندك في الجنينة في البيت هههههه

المهم نور وأحمد وصلوا لارض مصر ونور اتفقت مع أحمد انها توديه ع الحلاق عشان يظبط حاله شوية


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هتسبنى بجد ؟
العمده
 العمده
هتسبنى بجد ؟


ذكر
عدد الرسائل : 1180
العمر : 37
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 2510
تاريخ التسجيل : 03/02/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 8:23 am


طبعا احنا عارفين ان نور وأحمد رجعوا خلاص ونور هتاخد احمد ويروحوا للحلاق عشان النيولوك
المهم ياله بينا وهتعرفوا كل حاجة
نور: انا زعلانة يا احمد عشان الرحلة خلصت بجد
أحمد: وانا فرحان عشان كنت جمبك
نور: بجد يا احمد
أحمد: ايوة يعنى هتكونى في ظهرى منتى جمبي دايما ولا اييييييييييييييه ؟
نور: طول عمرك دمك زى العسل يا أحمد
أحمد: الله يخليكى تاخدى شوية ....
نور: شوية ايه ؟
أحمد: لا قدرررررى محصلشي بجاا خلاص
نور: خلاص انا زعلانة منك ولازم تصالحنى بقا
أحمد بيقول لنفسه ايه التدبيسة اللى انا فيها دى هصالحها ازاى الولية دى ؟
أحمد: خلاص اغنيلك يعنى يا نووور
نور: ياريت يا أحمد
أحمد: طيب
نور: ايه هتغنى ايه ؟
أحمد: هغنيلك اغنية بحبها جووووووووووووى للمطرب صلاح شيشة هتعجبك جووى
نور: شيشة مين يا عم ...اقولك غنيلي لعمرو دياب
أحمد: عمرو مين !!! بقولك شيشة تقولي دياب ..دا الدنيا اتغيرت يا جدعان وع العموم هغنيلك اغنية من الشريط الجديد
نور: بجد طيب ياله بسرعه
أحمد: خليكى معايا يا نووووووووووووووووووووووووووور الا الدنيا تتضلم ولا حاجة
نور: الله انتا عارف اغنية خليك معايا انا بحبها موووووووووووووت
احمد: أمال يا بت انتى دا انا الفنان بتاعت البلد عندنا دا انا حتى بغنى أجنبي جامممممممممممممممممممممممممد
نور: طيب ياله نقعد علي كافتيريا بقا
أحمد بيقول ايه البت الاستغلالية دى انا عاوز احلق وانضف بجاااااا
أحمد: بلاش جهاااااااااااااااااوى يا نووور الله يكرمك بخاف من الشيشة انا وانتى شكلك مش يطمن الصراحة
نور: لالالا مش بشرب انا ومتخفشي هنشرب نسكافيه وكانتلوووب وووو
أحمد: ووو حشيش و لا ايه
نور: لالالالا يا أحمد ماتقولش كده
أحمد: حشيش فايدة فيك
نور: ايه نعم !!!
أحمد: بانجو انت تانى
نور: مممممممم بتقول ايه يابنى
أحمد: بودرة تندم يا جميل
نور: اندم علي ايه بس !!
أحمد: مش كنا هيروين مع بعض
أحمد: ايه رأيك بقا في الاغانى الرومانسية الدامدة دىىىىى
نور: لا بجد انت فنان ونعم الاغانى بجد
أحمد ونور راحوا ع الكافتيريا والجارسون جى
الجارسون: تطلبوا ايه حضراتكم
أحمد: مين دا اللى لابش بنص كم وشايف نفسه بطقم فيلم الابيض واسود دا
نور: استنى يا أحمد انا عاوزة ....
أحمد: عاوزة ايه ...اطلبك واحد عبد الحليم حافظ مع شادية بس تعلى الصوت الله يكرمك الا انا سمعى بايظ اليومين دوول
نور: ههههههههههه اسكت بقا .... خلاص معلش يا متر
أحمد: متر ولا نص أخرك معايا نص كيلو يا جمووووووووووووووووور انت
نور: خلاص يا احمد ..هاتلنا نسكافيه وهات لاحمد قهوة
أحمد: بس القهوة تكون بنى الله يخليك الا لو غير كده هلبسها في وشك
نور: ها يا احمد مش هتقولي كلام حلو في القعدة الرومانسية دى
أحمد : بحبك يا.........
نور: بجد .يا ايه طيب ؟
أحمد: يا أمى
نور: طيب يا فالح اسكت بقا
احمد يقول البت شكلها بتحبنى بس لما انضف اظبطها انا
وقام أحمد ونور وخلاص نوور اتصلت باخت الولد الروش عشان يقولها المكان فين وتودى أحمد هناك
المهم راحوا هما الاتنين بس نور راحت مشوار وحترجع لأحمد
نشوف بقا الكلام مع احمد عشان النيولوك الداااااامد دا
أحمد: السلام عليكم يا حلاق ..ماذا بك الم تريد ان تحلق لي لو لم تفعل هذا لاذبحنك ذبح الابل
الحلاق : ايه يا استاذ في ايه وعلي العموم وعليكم السلام اتفضل !!!!
أحمد: الله يزيد فضلك بس عندك ساندويتش مية ساقعه الا انا سقعان اوووى
الحلاق: لا معنديش واسكت يا رغااااى
أحمد: دا انت اللى رغاى دا النهاردة اللتنين وفاتح مش اجازتك دى يا بارد
الحلاق: معلش بقا اكل العيش ...المهم
احمد: ام هند ااااااااااااه
الحلاق : عاوز تحلق ايه
أحمد: والله احلقلي كابوريا مع سردانية ع السوالف على شوية تمليحة على شنبي
الحلاق : ايه اللى انت بتقوله دا يعنى احلقك كابوريا ؟
احمد: ايوة يا عم وخلص بقا يا عم عشان يومك يعدى معايا
الحلاق قعد يحلق لاحمد ومرة واحدة أحمد قام وقاله

أحمد: انت يا عم في ايه انا مش قولتلك كابوريا ايه مثلث برمودا اللى انت عامله دا هتخرف في الخرايط ولا ايييييييييييييييييييييه
الحلاق: خلاص يا استاذ بلا خرايط بلا كلام فاضي هظبطك انا
الحلاق شال المكنة بتاعت الحلاقة وشغال بيصفصف شعر أحمد
احمد: ايوة كده الله ينور عليك كده احبك يا حلاق يا معفن انت
الحلاق : لاحظ يا استاذ انك بتشتم كتييييييييييير وكده مش كويس بجد
أحمد: خلاص هسكت يا بارد
الحلاق : طيب انت عاوز السوالف طويلة و لا قصيرة
احمد: دوووونت ميند انى سينج انا اكسيبت
الحلاق : يعنى طويلة ولا صغيرة بردو
أحمد: طويلة وصغيرة يعنى متوسطة يا مان
احمد افتكر كلام الواد الروش مان وصحبي وقعد يجربه في الحلاق
الحلاق: طيب عاوز ايه تانى
أحمد: لا ولا حاجة بس ممكن اتشطف عندك يا صحبي
الحلاق : صحبي ... يا مغير الاحوال ما كان من شوية بادر دلوقتى صحبك اه يا بلد المصالح انتى
أحمد: للللللللللللللللللللللللللع دا انا صعيى وهجبلك صميدة وبوووى وامى كمان عشان متبقاش لوحدها ونجفلك الدكان دى
الحلاق: خلاص قلبك ابيض يا استاذ
احمد: ابيض ولا اسود تصدق يا عم انت فيك شبه من الجارسون بارد
الحلاق: طيب اسم الكريم ايه ؟
احمد: ليه هتصاحبنى ولا ايه يا عم وعالعموم انا أحمد
الحلاق : تشرفنا يا زووق ....أأأأأأأوم بقا ظبط حالك عشان تبقا تمام
احمد: طيب يا مان ثوانى بجاااااااااا
احمد قام غسل شعره وظبط الكلام تمام وهو اساسا مش معاه الا خمسة جنيه في جيبه بس عامل حسابه انه يشترى شيبسي ويظبط حاله
المهم

أحمد: طيب طلباتك يا عسل
الحلاق: في ايه بس
طبعا الحلاق بارد البرود صفة من صفات الحلاقين
أحمد: طيب خد يا عم مش خسارة فيك وهشتريلك ترمس كمان
الحلاق: ايه دا يا افندى دا انت غلبتنى معااااااك
المهم خناقة حصلت بالكلام بينهم هما الاتنين علي دخلة نوووور
نور: في ايه يا أحمد
احمد: دا حرامى عاوز ياخد منى خمسة ج وانا كوركى ولا ايه لالالالالالالالالالالاع
نور: طيب اسكت انت وعطت للحلاق 5 جنيه

احمد قلبه اطمن انه هيشترى الشيبسي والكلام دا
نور: انت بقيت قمر يا احمد اكتر من الاول
احمد: طب منا عاااااارف يا قمر انتى
واحمد ونور قعدوا يتكلموا كلام من دا كتير وكلام ع التليفون لحد ما احمد اعترف لنووور وقالها
أحمد: نوووووووووووووور
نور: ايوة يا احمد
أحمد: انا
نور: ايوة انت ايه
احمد: انا ب
ح
ب
نور: انت ايه بجد

أحمد : انا بحترمك اوووووووى يا نووور مش حاجة تانية هههههههههههههههه
نور: دا انت غلس
أحمد: لا بجد انا ..........
نور : ها ؟
أحمد : بالعربي أنا بحبك
بالتركى Seni Seviyorum سنى سفيوريم
بالصينى Wo ai ni وو أنى
بالعنجليزى I love you أى لفيو
بالفرنساوى Je t'aime جي تيم
بلألمانى Ich liebe dich إيش لاباديش
باليابانى Aishiteru إيشيتيرو
بإلايطالى Ti amo تي أمو
بالاسبانى Te quiero تكويار
بالبرتغالى Eu te amo إي تى أمو

طبعا نور اتصدمت من ثقافة أحمد وكلامه دا ونور طبعا قالتله انا بحبك

*
*
*
*
*
*

وكده يبقا خلاص


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bink
مشرفة حوار ونقاش
 مشرفة حوار ونقاش
bink


انثى
عدد الرسائل : 2426
العمر : 34
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Qatary18
علم الدوله : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Female31
تاريخ التسجيل : 24/02/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 11:58 am

تسلم ايدك بجد

وهييييييييييييييييييييييييييية
عرفت النهاية اخيرا
هييييييييييييييييييييييييييييية

سيسيسسس سيسيسسس سيسيسسس
شسشسش شسشسش شسشسش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضى القمر
مراقب عام للمنتدي
 مراقب عام للمنتدي
ضى القمر


انثى
عدد الرسائل : 6164
العمر : 35
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : الحمدلله
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 _54
علم الدوله : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Female32
تاريخ التسجيل : 19/01/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أبريل 10, 2008 3:37 am

ما شاء الله جميلة هتسبنى بجد
سلمت يمينك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين
عضو نشيط
عضو نشيط
حنين


انثى
عدد الرسائل : 38
العمر : 36
مزاجي : يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 _12
تاريخ التسجيل : 10/04/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 16, 2008 10:00 am

بجد جامدا جداااااااااااااااااااااااااااااا
يسلموووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كرمالك
مشرفة القصص والرويات
 مشرفة القصص والرويات
كرمالك


انثى
عدد الرسائل : 4084
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 20, 2008 10:34 am

هههههههههههههههههههههههههههه تسلم ايدك هتسيبنى تقبل مورورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسامة المغازى
عضو فضي
عضو فضي
اسامة المغازى


ذكر
عدد الرسائل : 87
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 19/02/2008

يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة   يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 3:40 am

حلوة يا حجيجة وعلى فكرة عايزك ابقى كلمنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات صعيدي بيحب بنت استايل اوي في الجامعة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» يوميات زوج سعيد جدا جدا
» يوميات شاب صعيدى فى الجامعة جامدة اوى
» فضايح الفانين ايام الجامعة!!!!!!
» صعيدي مطربن والله العظيم هيعجبك قوي اتمني بعد المشاهد انك تردو
» مين بيحب مين

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كريزي مان :: 
الاقسام الادبيه والشعريه
 :: قصص وروايات
-
انتقل الى: